اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفر اعضای کمیسیون آموزش مجلس به گلستان انجام می‌شود

بررسی طرح اصلاح قانون مدارس غیرانتفاعی

در سفر سه روزه اعضای کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به گلستان موضوع اصلاح قانون مدارس غیرانتفاعی بررسی می‌شود.

بررسی طرح اصلاح قانون مدارس غیرانتفاعی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از صبح امروز برای بررسی برخی طرح‎ها و مسائل گوناگون به استان گلستان سفر کرده‎اند و این سفر تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم آزادشهر در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: کمیسیون‎های مجلس براساس شرح وظایف و بخش نظارتی که بر عهده مجلس است با انجام سفرهای استانی نسبت به وظایف دستگاه‎های اجرایی اعمال نظارت می‌کنند.

رضا صابری ادامه داد: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز در این سفرها نسبت به وظایف وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم ارزیابی‎هایی را در سطح استان انجام می‎دهند.

وی تصریح کرد: بخش مهمی که برای کمیسیون‌ها اهمیت دارد عقب‎‌ماندگی‌های استان‌ها در بخش‌های مختلف است که تدابیری لازم برای حل آن در مجلس با وضع قوانین مرتبط اندیشیده می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: بخش دوم سفرهای اعضای کمیسیون‌ها که از این فرصت تعطیلات مجلس استفاده می‎شود آن است که نسبت به آنچه که در مجلس قرار است قانون‎گذاری شود با دعوت از دستگاه‎های اجرایی استان‌ها و برگزاری جلسات کارشناسی به پختگی آن طرح‎ها کمک می‎کند.

صابری بیان کرد: طرح اصلاح قانون مدارس غیرانتفاعی که وزارت آموزش و پرورش ارائه کرد در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در این استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برگزاری جلسات کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در استان گلستان که با حضور روسای دانشگاه‎های استان و استاندار گلستان انجام می‌شود به صورت خاص به مناطق آموزش و پرورش استان و به صورت ویژه به مباحث تک‌تک شهرستان‎های استان می‎پردازد.

صابری تاکید کرد: جلسه خاص دانشگاه‎های آزاد نیز دز دستور کار این کمیسیون قرار دارد تا مطالبات دانشگاه‎های آزاد استان نیز بررسی شود و نمایندگان این کمیسیون به عنوان نیازهای استان گلستان در صحن مجلس مطرح کنند.

وی در پایان ابراز داشت: یکی دیگر از مباحث پیگیری شده در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در استان گلستان کمک به توسعه زیرساخت‎های آموزش و پرورش و توسعه زیرساخت‌های آموزش عالی استان است که امیدواریم از این فرصت مناسب برای شکوفایی استان استفاده کنیم.

انتهای پیام/83004/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول