اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار گناوه خبر داد

راه‌اندازی مجدد جایگاه سوخت CNG شهر گناوه

شهردار گناوه از راه‌اندازی مجدد جایگاه سوخت CNG گناوه در آینده نزدیک خبر داد.

راه‌اندازی مجدد جایگاه سوخت CNG شهر گناوه

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، محمدرضا عرب‌زاده ظهر امروز در دیدار فرماندار با اعضای شورا و شهرداری گناوه اظهار داشت: جایگاه CNG  گناوه که به دلیل نقص فنی در شبکه برق مورد استفاده قرار نمی‌گرفت به زودی با حضور شرکت سازنده آن راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: با فعال کردن کمیسیون ماده 100 به بسیاری از تخلفات شهری رسیدگی خواهد شد که این حرکت گام مثبتی در جهت رسیدن به نظام شهری مطلوب است.

عرب‌زاده بیان داشت: برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان بهتر است تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان پای کار باشند و شهرداری به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی تمام نیاز مردم باشد. اعضای شورای شهر از قوانین مربوط به کار خود اطلاع داشته و برای حل مسائل و مشکلات مردم رویکرد قانونی ارائه دهند.  

غلامعلی حبیبی‌منش افزود: شوراهای شهر و روستا حلقه اتصال بین مردم و دستگاه‌های اجرایی هستند و مصوبات شوراها پس از تائید نهایی فرماندار قابل پیگیری خواهد بود.

حبیبی‌منش گفت: مدیریت و تملک دره گپ گناوه به شهرداری سپرده شده که در این راستا شهرداری تمام توان خود را برای برطرف کردن مشکلات آن ناحیه به کار ببرد. برای بازیافت زباله‌های شهری بهره بردن از بخش خصوصی می‌تواند نتیجه‌بخش باشد و در قبل آن اشتغال‌زایی نیز در شهرستان ایجاد خواهد شد.

نادر پهلوان‌زاده رئیس شورای شهر گناوه نیز گفت: بدهی شهرداری گناوه یکی از مشکلات مهم است که بسیاری از فعالیت‌ها را تحت‌الشعاع قرار داده است.

وی از مسئولان خواست برای مرتفع شدن این مشکل پیگیری‌های لازم را صورت دهند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول