اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان رباط کریم خبر داد

برگزاری صدها برنامه فرهنگی در رباط کریم / تجمع هزاران نفری بسیجیان رباط کریم

فرماندار شهرستان رباط کریم از برگزاری صدها برنامه فرهنگی در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

برگزاری صدها برنامه فرهنگی در رباط کریم / تجمع هزاران نفری بسیجیان رباط کریم

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، بیژن سلیمان‌پور ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیجیان مایه عزت و افتخار کشور بوده لذا باید تفکر بسیجی بیش از پیش در جامعه نهادینه شود.

وی ادامه داد: بسیج امروز در کشور به عنوان سدی محکم در برابر دشمن محسوب می‌شود لذا دشمنان در نظر دارند تا این نیروی مقتدر و همیشه در صحنه را دچار آسیب کنند.

وی تأکید کرد: بسیجیان در تمام برهه‌ها و در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچون سدی محکم در برابر دسایس دشمنان محسوب می‌شوند و تا کنون توانسته‌اند تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را علیه کشور خنثی کنند.

فرماندار رباط کریم با تأکید بر اینکه در هفته بسیج صدها برنامه فرهنگی، ورزشی و متنوع برگزار می‌شود، افزود: غبارروبی مزار شهدا و گلباران مزار آنان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از برنامه‌های تدارک دیده شده در این هفته در رباط کریم است.

سلیمان‌پور در ادامه سخنان خود به تجمع هزاران نفری بسیجیان رباط کریمی در یکی از روزهای هفته بسیج در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این تجمع بزرگ اندیشیده شده است که در یکی از روزهای هفته بسیج در این شهرستان انجام خواهد شد.

فرماندار رباط کریم بسیج را مظهر حضور سازمان یافته مردم در کشور ذکر کرد و افزود: حضرت امام خمینی(ره) با ژرف‌اندیشی و اندیشه پاک خود شجره طیبه بسیج را برای حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی و کشور بنیان گذاشت.

سلیمان‌پور تأکید کرد: در این راستا باید بیش از گذشته فرهنگ و تفکر بسیجی را در بین نسل امروز ترویج دهیم.

وی بر حضور همه جانبه بسیجیان در تمام عرصه‌های کشور اشاره کرد و افزود: بسیج در همه‌ی صحنه‌های علمی، هنری، سازندگی ، ورزشی و برنامه‌های مختلف اجتماعی حضور پررنگ داشته و می‌درخشد و برای حل مشکلات مردم همواره در تکاپو و تلاش است.

انتهای پیام/2302/صا30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول