اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس هیئت اسکواش عنوان کرد

حضور تیم اسکواش بانوان کرمانشاه در مسابقات لیگ دسته یک کشور

نایب رئیس هیئت اسکواش، اظهار داشت: تیم اسکواش بانوان کرمانشاه در مسابقات لیگ دسته یک کشور به ‌میزبانی استان خراسان‌رضوی شرکت می‌کند.

حضور تیم اسکواش بانوان کرمانشاه در مسابقات لیگ دسته یک کشور

مهنوش حاج‌کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: تیم اسکواش بانوان کرمانشاه طی روزهای دوم و سوم آبان‌ماه سال‌جاری در مسابقات لیگ دسته یک کشور به‌میزبانی استان خراسان‌رضوی شرکت می‌کند.

نائب رئیس هیئت اسکواش افزود: تیم ثامن‌الحجج کرمانشاه که متشکل از سه ورزشکار: آزاده قنبری، سپیده یوسفی‌مقدم و زهرا دوستی‌شکری است، با آمادگی کامل در این مسابقات حضور خواهد داشت.

به گفته حاج‌کاظمی، تیم اسکواش کرمانشاه در دوره قبلی مسابقات بین‌المللی که در تهران برگزار شد، موفق به کسب پنج مقام در رده‌های مختلف سنی شد.

وی در خصوص نتایج این دوره عنوان کرد: در بخش نوجوانان دختر، هانیه موحدی در رده زیر 11 سال مدال نقره، کتایون کرانی در رده زیر 13 سال مدال برنز و آرمیتا غلامیان در جدول پلیت مقام اول را  کسب کردند.

وی ادامه داد: در بخش نوجوانان پسر نیز ماهان طاهرزاده در رده زیر 13 سال مقام سوم و رضا تیرانداز نیز مقام اول پلیت زیر 19 سال را کسب کردند.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول