اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز:

یک محموله قاچاق کالا در استان البرز کشف شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: با تلاش مأموران نیروی انتظامی استان البرز یک محموله قاچاق کالا در این استان کشف شد.

یک محموله قاچاق کالا در استان البرز کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین زنگی ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طی یک عملیات در سطح استان البرز این محموله کالاهای قاچاق در استان البرز توسط نیروی انتظامی کشف و ضبط شدند.

وی با اعلام اینکه ارزش تقریبی کالاهای قاچاق کشف شده 8 میلیارد و 437 میلیون ریال است، افزود: این محموله قاچاق توسط یک دستگاه تریلر از استان‌های جنوبی کشور به این استان انتقال یافته بود که با تلاش مأموران این کالاها کشف و ضبط شدند.

این مسئول با بیان اینکه این کالاها شامل یک‌هزار و 260 دستگاه گیرنده امواج ماهواره، 352 موتور گیرنده ماهواره، 4800 نخ ماده محترقه سیگارت است، بیان داشت: در این راستا 2 هزار و 842 سوب پوشاک، 2500 متر پارچه و مقداری لوازم خانگی نیز در این تریلر جاسازی شده بود که کشف شد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در این رابطه 13 نفر دستگیر شدند، گفت: در این راستا همچنین 7 دستگاه خودروی سبک و سنگین متعلق به آنها شناسایی و توقیف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود به آمار کالاهای قاچاق کشف شده از ابتدای سال جاری تا کنون اشاره و اعلام کرد: بر اساس آمار موجود در مدت زمان ذکر شده 13 میلیارد و 877 میلیون و 820 هزار ریال انواع کالاهای قاچاق در این استان کشف شده است.

وی این کالاها را بیشتر شامل دستگاه‌های گیرنده امواج ماهواره، انواع فرآورده‌های نفتی و دارو و مکمل‌های غذایی عنوان کرد.

انتهای پیام/2302/ح20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول