اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان ایلام:

دانش‌آموزان روستایی ایلام آموزش‌های ترافیکی دریافت می‌کنند

رئیس پلیس راه استان ایلام از آموزش ترافیکی و فرهنگی در شهرک ترافیکی اداره فرهنگ و ترافیک معاونت راهنمایی و رانندگی برای دانش‌آموزان روستایی خبر داد.

دانش‌آموزان روستایی ایلام آموزش‌های ترافیکی دریافت می‌کنند

نورالله خادم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در راستای برخورداری دانش‌آموزان روستایی از آموزش‌های ترافیکی و فرهنگی قابل ارائه در شهرک ترافیک اداره فرهنگ و ترافیک معاونت راهنمایی و رانندگی استان، ترتیبی اتخاذ کرده تا دانش‌آموزان روستاهای استان بتوانند در قالب اردوهای فرهنگی و تفریحی از امکانات این شهرک بهره‌مند شوند.

وی خاطر نشان کرد: در این زمینه به تمام پاسگاه‌های پلیس راه شهرستان‌های تابعه ابلاغ شده هماهنگی و تعامل لازم را با ادارات آموزش و پرورش و مدیران مدارس ابتدایی بعمل آورند.

خادم اضافه کرد: در این شهرک دانش‌آموزان با استفاده از امکانات موجود توسط افسران کارشناس راهنمایی و رانندگی با مقرراتی مانند چگونگی عبور از عرض و طول معابر، مفاهیم رنگ‌های چراغ راهنما و تابلوها و خط‌کشی‌های و ... به صورت عملی و نشاط آوری آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/2246/ل10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول