اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هماهنگی امور بانوان اداره ورزش و جوانان اصفهان:

افتخار‌آفرینی بانوان ورزشکار اصفهانی نشان‌دهنده پیشرفت ورزش بانوان است

مسئول هماهنگی امور بانوان اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ورزش بانوان اصفهان طی یک ماه گذشته شاهد افتخار‌آفرینی‌های بانوان ورزشکار در میادین بین‌المللی بوده است که این موضوع پیشرفت ورزش استان را نشان می‌دهد.

افتخار‌آفرینی بانوان ورزشکار اصفهانی نشان‌دهنده پیشرفت ورزش بانوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نسرین شاکری ‌فرد پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مسابقات لیگ ایروبیک ژیمناستیک کشور اظهار کرد: ورزش اصفهان در یک سال گذشته شاهد افتخار‌آفرینی چند‌باره بانوان ورزشکار در میادین بین‌المللی بوده است.

وی با بیان اینکه در مسابقات جهانی ووشو دو خواهر سمیرمی به قهرمانی جهان دست پیدا کردند، ادامه داد: در رقابت‌های پومسه قهرمانی جهان نیز مرجان سلحشور و مهسا مردانی بر سکوی برتر جهانی ایستادند و مینو عابدی نیز در مسابقات آسیایی تیر و کمان به مدال دست پیدا کرد.

مسئول هماهنگی امور بانوان اداره ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: مدال‌آوری بانوان ورزشکار اصفهانی در میادین بین‌المللی موجی از نشاط و شادمانی در جامعه به ویژه بانوان به وجود آورده است.

وی با اشاره به میزبانی اصفهان در مسابقات لیگ ایروبیک ژیمناستیک کشور اضافه کرد: ژیمناستیک بانوان اصفهان از پویایی خوبی برخوردار است و باید از زحمات مسئولان هیئت ژیمناستیک استان اصفهان برای بر عهده گرفتن این میزبانی و توجه ویژه‌‌ای که به بخش بانوان دارند، تقدیر کرد.

به گزارش فارس، مسابقات لیگ ایروبیک ژیمناستیک بانوان کشور پیش از ظهر امروز به میزبانی خانه ژیمناستیک استان اصفهان آغاز شد.

در مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها، غلام ابراهیمی معاون امور توسعه ورزش و نسرین شاکری ‌فرد مسئول هماهنگی امور بانوان اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان، نایب ‌رئیس فدراسیون ژیمناستیک و جمعی از پیشکسوتان ژیمناستیک اصفهان حضور داشتند.

پس از رژه 16 تیم شرکت‌کننده در این مسابقات، تیم منتخب آکروژیم اصفهان به اجرای برنامه نمایشی پرداخت که با استقبال خوب حاضران همراه شد.

انتهای پیام/63006/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول