اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس بانوان فدراسیون ژیمناستیک خبر داد

افزایش تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ ایروبیک ژیمناستیک بانوان

نایب رئیس بانوان فدراسیون ژیمناستیک گفت: در این دوره از مسابقات لیگ ایروبیک ژیمناستیک بانوان کشور، 16 تیم باشگاهی از سراسر کشور حضور دارند که نسبت به فصل گذشته که 12 تیم در لیگ شرکت کردند، افزایش قابل توجهی را شاهد هستیم.

افزایش تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ ایروبیک ژیمناستیک بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جمیله سروری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مسابقات لیگ ایروبیک ژیمناستیک کشور اظهار کرد: خوشبختانه برای میزبانی لیگ امسال چند استان داوطلب میزبانی شده بودند و با تصمیم فدراسیون میزبانی این رقابت‌ها به اصفهان رسید.

وی ادامه داد: افزایش تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات لیگ ایروبیک ژیمناستیک بانوان کشور را می‌توان نشانه پیشرفت این رشته دانست.

نایب رئیس بانوان فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد: باید تشکر ویژه‌ای از هیئت ژیمناستیک استان اصفهان داشته باشیم که میزبانی این مسابقات را برعهده گرفت و با شناختی که از این هیئت داریم، نگرانی در راستای وضعیت برگزاری مسابقات وجود ندارد.

*‌ ظرفیت بالای اصفهان در ایروبیک ژیمناستیک

وی اضافه کرد: ظرفیت بالای اصفهان در رشته ایروبیک ژیمناستیک دلیل اصلی برعهده گرفتن میزبانی مسابقات لیگ ایروبیک ژیمناستیک بانوان بوده است.

در ادامه اصغر نکوگل به عنوان رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان تاکید کرد: افتخار داریم که در اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران زمین میزبان لیگ ایروبیک ژیمناستیک بانوان کشور هستیم.

وی با اشاره به حضور 16 تیم در این رقابت‌ها تصریح کرد: پیش‌بینی‌های لازم انجام شده تا ورزشکاران، مربیان و سرپرستان تیم‌های شرکت‌کننده در مدت حضورشان در اصفهان روز‌های خاطره‌انگیزی را سپری کنند و اجرای برنامه‌های فرهنگی برای این افراد در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/63006/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول