اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

تجلیل از 126 ورزشکار مدال‌آور سال 91 شهرستان بویراحمد

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد تعداد 126 ورزشکار مدال‌آور سال 91 بویراحمد تجلیل شدند.

تجلیل از 126 ورزشکار مدال‌آور سال 91 شهرستان بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج ظهر امروز و با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان، فرماندار بویراحمد، عضو شورای اسلامی شهر یاسوج و جمعی از جامعه ورزشکاران در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان از 126 ورزشکار و ملی پوش بویراحمدی تجلیل شد.

در این مراسم احمد حکمتی‌اصل با تسلیت ایام محرم‌الحرام و خیر مقدم به استاندار و دیگر مهمانان حاضر در جلسه اظهار کرد: شاید برگزاری چنین جلسات و مراسماتی در حدی نباشد که بتوان جواب سختی‌ها و بی‌خوابی‌هایی که ورزشکاران نامی استان می‌کشیدند را داشته باشد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تاکید بر این که همواره این اداره کل از کمبود و یا عدم اعتبارات گلایه‌مند است، گفت: از زحمات ورزشکاران و مدال‌آوران و جامعه ورزش استان کمال تشکر و قدردانی را داریم.

این مسئول به سرانه‌های ورزشی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در استان شاهد هستیم که از لحاظ سرانه ورزش رتبه اول را داریم اما در بحث اعزام به مسابقات اردوهای تیم ملی آخر هستیم که این خود ضعفی برای استان محسوب می‌شود.

حکمتی‌اصل سرانه فضای سرپوشیده در کهگیلویه و بویراحمد را 29 صدم متر مربع عنوان کرد و گفت: سرانه فضای سرپوشیده در بویراحمد 14 صدم متر مربع، دنا 27 صدم، باشت 29، لنده 16 صدم متر مربع بیان شده که به دلیل عدم اعتبار به صورت مناسب ساماندهی نشدند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از برنامه‌ریزی‌ها از بیان سرانه‌های ورزشی در سطح کشور اذعان کرد: در ایران ضابطه مشخصی برای برنامه‌ریزی فضاها طراحی و پیاده نشده است.

وی تعداد سالن‌های سرپوشیده در حوزه شهری را 55 سالن و 18 زمین رو باز عنوان کرد و گفت: تعداد سالن‌های سرپوشیده در روستاها 70 سالن و 55 زمین وجود دارد.

حکمتی‌اصل با تاکید بر این‌که در صورت راه‌اندازی و افتتاح 117 سالن ورزشی و زمین رو باز که در دست اقدام است سرانه ورزشی استان به 121 می‌رسد، گفت: از مسئولان ارشد استانی انتظار می‌رود نسبت به رفع موانع پیش‌روی ورزش استان که مهمترین آن عدم اعتبارات است توجه و همت مضاعفی داشته باشند.

به گزارش فارس از یاسوج از 126 مدال‌آور شهرستان بویراحمد تجلیل شدند.

 

انتهای پیام/82001/خ30/ظ1004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول