اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه اعلام کرد

افتتاح تقاطع غیر همسطح میثم و امام علی ارومیه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تقاطع غیر همسطح میثم و امام علی در ارومیه همزمان با 29 آبان امروز افتتاح می‌شود.

افتتاح تقاطع غیر همسطح میثم و امام علی ارومیه

هادی بهادری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه بودجه امسال شهرداری ارومیه را 550میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار داشت: 450 میلیارد تومان بودجه عمرانی شهر ارومیه است.

وی شاخص‌ترین پروژه‌های عمرانی را در شهر ارومیه 17 پروژه تقاطع غیر همسطح عنوان و تصریح کرد: برنامه‌های عمرانی عمدتا بحث مسیر گشایی و روان‌سازی ترافیک است.

بهادری یادآور شد: بحث توسعه فضای سبز و پارک‌ها از دیگر برنامه‌های عمرانی است که در دستور کار شورای اسلامی شهر ارومیه قرار دارد.

وی متذکر شد: سرانه فضای سبز در ارومیه نسبت به میانگین کشوری کم است به طوری که میانگین کشوری 12 مترمربع به ازای هر نفر بوده که در ارومیه این رقم 8.5 (هشت و نیم) مترمربع است.

بهادری ادامه داد: سعی می‌شود سرانه فضای سبز ارومیه را به عدد 10مترمربع به ازای هر نفر برسانیم و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده تا سطح فضای سبز ارومیه افزایش یابد.

وی توجه به بحث اماکن کتابخانه و قرائت‌خانه را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و ابراز داشت: در حال حاضر چند کتابخانه در حال احداث و بهره‌برداری است.

بهادری اعلام کرد: امروز 29 آبان تقاطع غیر همسطح میثم و امام علی افتتاح می‌شود و این دو پروژه در مدت هفت ماه آماده بهره‌برداری شده است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: اعتبار هزینه شده برای پروژه‌های مذکور 40 میلیارد تومان است.

بهادری با بیان اینکه از نظر فرهنگی و بحث‌های ورزشی پنج میلیارد تومان بودجه ورزشی بوده، گفت: این بودجه در راستای حمایت از تیم‌های ورزشی و ورزشهای همگانی هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/61006/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول