اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برادر شهید انصاری در گفت‌و‌گو با فارس:

برادرم عاشق شهادت بود

برادر حجت‌الاسلام شهید ابراهیم انصاری گفت: برادرم عاشق شهادت بود و این اقدام تروریستی استکبار جهانی و تکفیرهای خونخوار ما در راه و خط خود مصمم‌تر از گذشته می‌کند.

برادرم عاشق شهادت بود

عباس انصاری پس از اعلام رسمی خبر شهادت برادر خود در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در لامرد به بیان خاطراتی از رایزن شهید فرهنگی جمهوری اسلامی در لبنان پرداخت و اظهار داشت: دیروز برادرم تماس گرفت و گفت چرا به لبنان نمی‌آیی که گفتم در آنجا امنیت نیست اما در پاسخ به من گفت چه چیزی بهتر از شهادت است.

وی افزود: برادرم عاشق شهادت بود و این اقدام تروریستی استکبار جهانی و تکفیرهای خونخوار ما را در راه و خط خود مصمم‌تر از گذشته می‌کند.

انصاری با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام شهید ابراهیم انصاری از دوران نوجوانی خود در خدمت  دین مبین اسلام بود گفت: برادرم همیشه می‌گفت تا جان در بدن دارم برای اسلام خدمت می‌کنم و نشان داد که این‌گونه نیز هست.

وی ادامه داد: یک ماه قبل که با برادرم در شهرستان رشت دیدار داشتم گفتم رفیق‌هایت همگی بازنشسته شده‌اند شما نیز بیا خودت را بازنشسته کن اما در پاسخ به من گفت تا زنده هستم این کار خود را ادامه می‌دهم.

این برادر شهید خاطرنشان کرد: برادرم حجت‌الاسلام شهید ابراهیم انصاری همیشه این موضوع را بیان می‌کرد که اگر خود و فرزندانم نیز در راه انقلاب اسلامی شهید بشویم حاضر نیستیم زیر بار ظلم و ذلت دشمنان برویم و افتخار می‌کنیم که به درجه شهادت نائل شویم.

انتهای پیام/2448/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول