اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جدید تبریز:

خبری از جابجایی‌های گسترده مدیریت‌ شهرداری تبریز نیست

شهردار جدید تبریز با رد تمام شایعات مربوط به آغاز و انجام تغییرات گسترده مدیریتی در بدنه این شهرداری، گفت: خبری از جابجایی‌های گسترده مدیریت‌ شهرداری تبریز نیست.

خبری از جابجایی‌های گسترده مدیریت‌ شهرداری تبریز نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در جمع مدیران ارشد شهرداری با تأکید بر اینکه برای قلع و قمع نیامده و کمترین تغییر و تحولات را در بدنه مدیریتی شهرداری ایجاد خواهم کرد، اظهار داشت: اکثریت مدیران فعلی شهرداری تبریز با پشتوانه سال‌ها خدمت و تلاش در حوزه مدیریت شهری از جمله مدیران و مسئولان توانمند و باتجربه به شمار می‌روند و تا امروز نیز نقش مؤثری در توسعه تبریز داشته‌اند و با تکیه بر این ظرفیت بالا می‌توان شاهد منشأ تحولات و پیشرفت های جدید در شهر تبریز بود.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز گلایه از انتشار برخی شایعات در خصوص جابجایی گسترده مدیریت‌های شهرداری با انتخاب وی به عنوان شهردار تبریز، ضمن رد تمامی این اخبار خطاب به مدیران شهرداری، خاطر نشان کرد: بدون توجه به شایعاتی از این دست، با قدرت به کار خود بپردازید، چرا که همه در کنار هم و با هم شهر را اداره خواهیم کرد و در راستای توسعه آن و جلب رضایتمندی شهروندان گام برخواهیم داشت.

نجفی در عین حال ایجاد تغییر یا جابجایی در برخی حوزه‌ها به منظور بهبود وضعیت خدمات و تسریع اجرای برنامه‌ها را اجتناب‌ناپذیر و طبیعی دانست و متذکر شد: استفاده از افکار، اندیشه‌ها، برنامه‌ها و نیروهای توانمندتر و جدید به منظور ایجاد تحول از الزامات مدیریت به شمار می‌رود که در صورت احساس نیاز، این امر اتفاق خواهد افتاد.

شهردار تبریز، صداقت در خدمت، وفاداری به سازمان، اولویت‌دهی به اصل خدمت به مردم، پاکدستی، شفافیت در عمل و تبعیت از قانون و ضوابط اداری و مدیریتی را اصول و میثاق خود با مدیران شهرداری برشمرد و عنوان کرد: طبیعتاً مدیران و افرادی که در این راستا حرکت نکنند، جایی در تیم مدیریتی من نخواهند داشت.

این مسئول، بار دیگر بر ضرورت همدلی، همکاری، همراهی و تلاش شبانه‌روزی تمام مدیران، کارکنان و کارگران شهرداری برای تحقق اهداف مدیریتی شهرداری تأکید کرد.

انتهای پیام/60002/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول