به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی با تأکید بر لزوم شفافسازی در ارائه خدمات به شهروندان و تلاش شبانهروزی برای کاهش مشکلات آنان به عنوان دو اصل اساسی و مهم در جلب رضایتمندی شهروندان، اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و شهروندان در مدیریت شهری نخستین هدف و سیاست مدیریتی من خواهد بود و در دوران خدمت تلاش خواهم کرد با شناسایی عوامل و گلوگاههای نارضایتی و نیز موانع خدماترسانی زمینه را برای کوتاهتر کردن دیوار بیاعتمادی به مجموعه شهرداری در میان شهروندان و افزایش میزان رضایتمندی آنان فراهم کنم.
وی نخستین اقدام در راستای تحقق این هدف را تکریم و حمایت از کارکنان و مدیران شاغل در شهرداری اعلام و خاطر نشان کرد: بدون توجه و تکریم کارکنان امکان تحقق هدف تکریم ارباب رجوع وجود ندارد و مدیریت شهری تحقق این آرمان را از راه تکریم پرسنل دنبال خواهد کرد.
شهردار تبریز، ارتباط نزدیک با شهروندان، بهرهگیری از نقطه نظرات و دیدگاه های شهروندان در اداره شهر، مشارکتپذیری عمومی در تدوین سیاستها و برنامههای راهبردی از یک سو و توجه به نیازهای معیشتی و رفاهی کارکنان، وفادارسازی پرسنل به سازمان، مشارکتدهی نیروها در تصمیمسازیهای مدیریتی و استفاده از تجربیات مدیران از سوی دیگر از اصلیترین راه کارهای مؤثر در بستن گلوگاههای تولید و ایجاد نارضایتی عمومی از شهرداری است که این برنامهها در دستور کار مدیریت جدید شهرداری قرار گرفته است.
انتهای پیام/60002/ذ/د1000