اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست ستاد برف‌روبی شهرستان کامیاران عنوان شد

مشکل تامین سوخت مدارس روستاهای کامیاران/ مشکل‌ساز بودن تردد کامیون‌های عراقی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه آموزش و پرورش کامیاران در نشست ستاد برف‌روبی این شهرستان گفت: با مشکل تامین سوخت مدارس روستاهای این شهرستان مواجه هستیم.

مشکل تامین سوخت مدارس روستاهای کامیاران/ مشکل‌ساز بودن تردد کامیون‌های عراقی

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، نشست ستاد برف‌روبی کامیاران با توجه به سرمای زودرس در استان به منظور آمادگی کامل در مقابله با حوادث احتمالی و لزوم آماده‌سازی تجهیزات برای ارائه خدمات بهتر به مردم با حضور جمعی از مسئولین شهرستان امشب برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه آموزش و پرورش کامیاران در این جلسه با بیان اینکه متاسفانه در زمینه تامین سوخت مدارس روستایی با مشکلاتی روبه‌رو هستیم، اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و ضرورت استفاده از وسایل و تجهیزات گرمایشی تامین سوخت مدارس روستایی باید مورد توجه قرار گیرد.

اسدالله فاتحی افزود: تأخیر در اعلام تعطیلی مدارس در روزهای یخبندان از دیگر مشکلاتی است که باید در راستای رفع آن چاره‌اندیشی‌های لازم صورت گیرد.

رئیس اداره گاز کامیاران نیز در این جلسه گفت: در 45 ایستگاه گازرسانی این شهرستان کارهای لازم انجام شده و اگر افت فشار پیش نیاید مشکلی در این ایستگاه‌ها نخواهیم داشت.

شهرام رمضانی با بیان اینکه تنها مشکل اداره گاز مربوط به ایستگاه امیرآباد موجش است، تصریح کرد: نبود راه مناسب در مسیر رسیدن به این ایستگاه مهم‌ترین مشکل ماست.

رئیس مخابرات شهرستان کامیاران نیز در این جلسه از آمادگی کامل این اداره برای مواجه با هرگونه مشکل احتمالی خبر داد و گفت: مخابرات در حال حاضر کوچکترین مشکلی در خدمات‌رسانی به مشترکان ندارد.

مظفری در زمینه تامین اعتبارت لازم برای تامین تجهیزات به منظور خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مردم اظهار کرد: می‌توان با رایزنی و همیاری دستگاه‌های مستقل تا حدودی مشکلات اعتباری را رفع کرد.

نماینده پلیس راه شهرستان کامیاران نیز با اشاره به مشکل‌ساز بودن تردد کامیون‌های عراقی گفت: متاسفانه عدم آشنایی برخی از راننده‌های عراقی موجب ایجاد ترافیک‌های سنگین در جاده‌ها می‌شود.

وی خواستار معرفی راننده‌های مسافرکش روستایی توسط دهیاری‌ها به پلیس‌راه به منظور ارائه آموزش‌های لازم شد تا در زمان وقوع حوادث آمادگی برای مقابله با آن را داشته باشند.

بخشدار موجش نیز در این نشست خواستار مساعدت شرکت نفت برای اختصاص سهمیه سوخت یارانه‌ای به ماشین‌آلات خصوصی روستایی و وسایل امدادی شد.

صادقی همکاری راه و شهرسازی با بخشداری‌ها برای معرفی پیمانکاران برف‌روب را لازم دانست و تاکید کرد: این دو ارگان باید هماهنگی لازم برای جلوگیری از بسته‌شدن راه‌ها را داشته باشند.

رضایی رئیس جهاد کشاورزی نیز اظهار کرد: 250 هزار لیتر سوخت مورد نیاز ماشین‌آلات کشاورزی است که باید به هر دستگاه تراکتور 250 لیتر سوخت برای فصل سرما داده شود.

محمودی رئیس شرکت نفت کامیاران هم با قبول اختصاص این مقدار سوخت به اداره جهاد کشاورزی بیان کرد: تأمین سوخت ادارات باید طی درخواستی به شرکت نفت اعلام شود تا بعد از بررسی‌های لازم طی جلسه‌ای نسبت به اجرای آن اقدامات لازم صورت پذیرد.

گفتنی است؛ اتخاذ تدابیر لازم در راستای اعلام به موقع تعطیل شدن مدارس در زمان نامساعد بودن آب و هوا، فعال‌سازی اکیپ ویژه به منظور رفع مشکل قطعی احتمالی برق و انجام هماهنگی‌های لازم از سوی اداره صنعت و معدن و تجارت با بخش معادن شن و ماسه از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/79002/غ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول