اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هسته گزینش شهرداری شیراز خبر داد

بررسی 10 هزار پرونده گزینشی در شهرداری شیراز

مدیر هسته گزینش شهرداری شیراز گفت: توسط هسته گزینش شهرداری شیراز 500 پرونده گزینشی جدید در حال بررسی است که با احتساب این تعداد جمع پرونده‌های تبدیل وضعیت و تمدید قرارداد در این مجموعه به 10 هزار پرونده رسیده است.

بررسی 10 هزار پرونده گزینشی در شهرداری شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فرامز اژدهاکش ظهر امروز در حاشیه همایش دو روزه گزینش‌گران شهرداری‌های سراسر کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با استقرار هسته گزینش وزارت کشور در استانداری‌ها، شهرداری شیراز موافقت هیئت مرکزی را برای تشکیل هسته گزینش اخذ کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در همایش آموزشی گزینش‌گران، 80 نفر از سراسر کشور با آخرین روش‌های گزینشی آشنا می‌شوند.

مدیر هسته گزینش شهرداری شیراز تصریح کرد: شرکت‌کنندگان نیز در هفت کلاس آموزشی تکنیک‌های تحقیقی و قانون حاکم بر محورهای گزینشی و انتقال تجربه، مصاحبه و رفع ابهام نیز را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

اژدهاکش مهم‌ترین ویژگی‌های گزنیش‌گران را متعهد، معتقد، ملتزم به شئونات اسلامی، صاحب اخلاق و نداشتن روحیه تندخویی برشمرد و افزود: صلاحیت افرادی که آزمون شهرداری شیراز را با موفقیت گذرانده‌اند به زودی اعلام می‌شود.

وی اضافه کرد: افرادی که در گزینش شهرداری شیراز صلاحیت آنان تائید نشود، می‌توانند اعتراض خود را مکتوب به هسته گزینش ارسال کنند تا در حوزه  تجدید نظر مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/2448/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول