اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای شهر اردبیل:

مشی اعتدالی خدابخش ظرفیت‌های اردبیل را شکوفا می‌کند

نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: مشی اعتدالی خدابخش استاندار جدید اردبیل بسیاری از ظرفیت‌های پنهان و نهفته این استان را شکوفا می‌کند.

مشی اعتدالی خدابخش ظرفیت‌های اردبیل را شکوفا می‌کند

جواد زنجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: همه دلسوزان این استان یقین دارند که انتصاب و آغاز به کار خدابخش برای این استان نوید‌بخش روزهای تحول‌‌آفرین و حرکت‌های رو به جلو است که وزیر کشور نیز دیروز به جایگاه خدابخش و اجماع دولت روی این گزینه برای استان اردبیل تاکید کرد و همه این اظهارات نمایانگر تدبیر و دوراندیشی نمایندگان استان در مجلس بود که از بین کاندیداها خدابخش را به عنوان اصلی‌ترین و رای‌آورترین گزینه به دولت معرفی کردند.

وی دورنمای همکاری استاندار با مدیران و نمایندگان را خوب و ارزنده توصیف کرد و افزود: به نظر نمی‌رسد خدابخش به مانند برخی از استانداران سابق استان وقت و انرژی خود را صرف کارهای کم اهمیت، کوچک و یا برخی اقدامات بی‌سرانجام کند بلکه انتظار عمومی از استاندار جدید این است که کلان‌نگر بوده و دارای سعه صدر بالا در انجام وظایف و مسئولیت‌ها باشد.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل به سابقه درخشان خدابخش اشاره کرد و گفت: پیشینه خدابخش نشان می‌دهد که او مشرف به تمام مسائل است و باید از تمام مسائل پیش آمده در دوران مدیریت خدابخش استفاده کرد تا در مسیر توسعه استان اردبیل را به قافله استان‌های پیشرو ملحق کرد.

زنجانی اشرافیت وی به مسائل شهری و شوراها و همکاری نزدیک و ارزنده با پارلمان‌های محلی را یادآور شد و تصریح کرد: در برهه‌ای که دولت با مشکلات و تنگناهای اعتباری روبرو است انتخاب مدیرانی چون خدابخش نوید‌بخش جذب و جلب سرمایه‌گذاران به ویژه از کشورهای همسایه و سرمایه‌گذاران محلی و کشوری است.

این مسئول مهارت استاندار جدید اردبیل را در جذب سرمایه‌گذاران با استفاده از ابزارهای کارآمد و دارای مهارت خاص یادآور شد و ادامه داد: ما هر چقدر در حوزه سرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی و حرکت منسجم داشته باشیم به همان میزان قادر خواهیم بود در مسیر توسعه و پیشرفت گام‌های جدی و حرکت‌های تاثیرگذار را شاهد و ناظر باشیم.

عضو شورای شهر اردبیل در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: ما این انتخاب را به فال نیک می‌گیریم و در حوزه عمران شهری یقین داریم که استاندار جدید با نگاه متفاوت‌تر فضایی را فراهم خواهد کرد تا سرمایه‌گذاران حوزه عمران شهری نیز با رغبت و علاقه‌مندی در این عرصه حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/62003/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول