اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بحران استان بوشهر خبر داد

تعطیلی مدارس 5 شهرستان استان بوشهر در نوبت عصر امروز

مدیرکل بحران استان بوشهر گفت: به دلیل بارش باران و ورود سامانه بارش‌زا به استان مدارس شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم، دشتی و تنگستان در نوبت عصر امروز تعطیل است.

تعطیلی مدارس 5 شهرستان استان بوشهر در نوبت عصر امروز

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، کاظم مرادی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت بارندگی در استان بوشهر گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و بارش باران در استان، مدارس شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم، دشتی و تنگستان در سه مقطع تحصیلی در نوبت عصر امروز تعطیل است.

وی بیان کرد: بارندگی در استان از روز گذشته آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد و بیشترین میزان بارندگی نیز در شهرستان گناوه با 51 میلی‌متر بوده است.

مدیرکل بحران استان بوشهر تصریح کرد: در این مدت سرعت وزش باد 50 تا 85 کیلومتر بوده است و به همین دلیل توصیه‌های لازم نیز به بخش‌های مختلف به ویژه سازمان بنادر و شیلات استان داده شده تا از تردد شناورها جلوگیری کنند.

مرادی اضافه کرد: با هماهنگی صورت گرفته تیم‌های امدادی در شهرستان‌های مختلف در حال آماده‌باش هستند تا در صورت بروز مشکلات ناشی از بارش باران وارد عمل شوند.

وی اضافه کرد: با توجه به تاکیدات استاندار به عنوان رئیس و معاون عمرانی به عنوان جانشین رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بوشهر، اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران بر اساس طرح وظایفی که دارند در حال خدمات‌رسانی در نقاط مختلف استان هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی، بارندگی در استان تا روزهای پایانی هفته ادامه خواهد داشت و بنابراین لازم است دستگاه‌های اجرایی اقدامات ایمنی را انجام دهند.

انتهای پیام/66006/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول