اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت والیبال استان قم:

دوره مربیگری والیبال در قم برگزار می‌شود

دبیر هیئت والیبال استان قم از برگزاری دوره مربیگری این رشته ورزشی با حضور مربیان واجد شرایط در قم خبر داد.

دوره مربیگری والیبال در قم برگزار می‌شود

سید جواد حسینی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: هیئت والیبال استان قم در نظر دارد یک دوره مربیگری ویژه مربیان بخش آقایان در سطح درجه سه برگزار کند و بر همین اساس از مربیان واجد شرایط ثبت‌نام به عمل می‌آورد.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در دوره مربیگری والیبال قم می‌توانند به منظور ثبت‌نام در این دوره همه روزه به دفتر هیئت والیبال قم واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان جنب ساختمان هیئت فوتبال مراجعه کرده و در این زمینه اقدام کنند.

دبیر هیئت والیبال استان قم همچنین اظهار داشت: هیئت والیبال همه روزه از ساعت 10 تا 12 صبح و 17 تا 19 عصرها آماده میزبانی از علاقه‌مندان به والیبال و همچنین مربیان مایل به شرکت در دوره مربیگری درجه سه والیبال قم خواهد بود.

وی یادآور شد: البته شماره تلفن 32908327 در مجموعه ورزشی شهید حیدریان و شماره تماس 36658706 در سالن ورزشی شهید طاهریان آماده پاسخگویی است ضمن اینکه مدارکی نیز برای مربیان مایل به شرکت در این دوره نیاز است.

حسینی‌نژاد اظهار داشت: 2 قطعه عکس پشت‌نویسی شده و فتوکپی صفحات شناسنامه و کارت ملی از جمله مدارک مورد نیاز مربیان شرکت‌کننده در دوره مربیگری درجه سه والیبال قم است ضمن اینکه حتماً افراد مایل به ثبت‌نام در این دوره باید از حداقل مدرک دیپلم برخوردار باشند.

وی خاطرنشان کرد: دارندگان مدرک لیسانس رشته تربیت‌بدنی نیازی به گذراندن دوره تئوری این کلاس ندارند و امیدواریم همچون دوره‌های گذشته با استقبال خوبی از سوی مربیانی که دلسوز رشد و پیشرفت این رشته ورزشی هستند، مواجه شویم.

دبیر هیئت والیبال استان قم در ادامه عنوان کرد: یکی از مهمترین نیازهایی که برای ارتقا و تداوم پیشرفت والیبال قم همواره لازم است بحث آموزش است و در تعامل با اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون والیبال این مهم را یکی از اولویت‌های اصلی هیئت در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: والیبال قم با سرمایه‌گذاری بسیار خوبی که بر روی رده‌های سنی پایه صورت گرفته، به خوبی در حال پیشرفت است و تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که با تقویت بخش‌های مختلف و مرتبط با این رشد و توسعه بتوانیم مسیر ترقی را همچنان به خوبی تداوم ببخشیم.

حسینی‌نژاد در پایان اظهار داشت: اگر کمی از نظر منابع مالی محدودیت نداشتیم الان جایگاه بسیار خوبی در والیبال کشور داشتیم اما به هر حال با بضاعت اندکی هم که داریم دست از کار و تلاش بر نداشته و برای تحول در والیبال قم به کار و فعالیت جدی خود ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول