اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین روز از هفته کتاب انجام شد

بهره‌برداری از کتابخانه عمومی شهر مود شهرستان سربیشه

در چهارمین روز از هفته کتاب کتابخانه عمومی شهر مود شهرستان سربیشه با هزینه شدن اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 860 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از کتابخانه عمومی شهر مود شهرستان سربیشه

به گزارش خبرگزاری فارس از سربیشه، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی در آیین بهره‌برداری از کتابخانه عمومی شهر مود شهرستان سربیشه اظهار کرد: خراسان جنوبی در حال حاضر دارای 59 کتابخانه عمومی شامل 12 کتابخانه عمومی مشارکتی و 47 کتابخانه عمومی نهادی است.

محمد قریب افزود: به ازای هر 12 هزار نفر در خراسان جنوبی یک باب کتابخانه وجود دارد.

وی با بیان اینکه عملیات احداث این کتابخانه عمومی از سال 89 در زمینی به مساحت یک‌هزار متر مربع آغاز شده است، گفت: زیربنای این کتابخانه عمومی 435 متر مربع است.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برای احداث کتابخانه عمومی شهر مود شهرستان سربیشه از محل اعتبارات تملک مبلغ یک میلیارد و 550 ریال هزینه شده است، تصریح کرد: همچنین خیران برای ساخت این کتابخانه عمومی مبلغ 40 میلیون ریال کمک کرده‌اند.

قریب ادامه داد: این اداره کل برای خرید تجهیزات این کتابخانه عمومی مبلغ 105 میلیون ریال هزینه کرده است.

وی با بیان اینکه اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی به منظور تکمیل ساختمان این کتابخانه عمومی اعتباری معادل 170 میلیون ریال را اختصاص داده است، افزود: در مجموع اعتباری هزینه شده برای ایجاد این کتابخانه عمومی بیش از یک میلیارد و 860 است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: فضاهای این کتابخانه عمومی شامل سالن مطالعه برادران و خواهران، مخزن کتاب، سرویس بهداشتی برادران و خواهران، نمازخانه برادران و خواهران، بخش کودک، آبدارخانه و موتورخانه را از فضاهای این کتابخانه عمومی است.

انتهای پیام/69003/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول