اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تویسرکان:

ایستگاه‌های مطالعه فرهنگ کتابخوانی را به متن زندگی وارد می‌کند

رئس اداره کتابخانه‌های عمومی تویسرکان گفت: توسعه هدفمند ایستگاه‌های مطالعه، کتاب و فرهنگ مطالعه را به متن زندگی مردم وارد می‌کنند.

ایستگاه‌های مطالعه فرهنگ کتابخوانی را به متن زندگی وارد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، زری بیات در حاشیه بازدید دانش‌آموزان از ایستگاه مطالعه شهرداری تویسرکان اظهار داشت: در شرایط کنونی باید با توجه به مؤلفه‌های زندگی اقشار مختلف جامعه، کتاب را به درون اجتماعات مردمی و فضاهای عمومی برد.

وی اضافه کرد: تقویت فرهنگ مطالعه با استفاده از توسعه ایستگاه‌های مطالعه، هر خواننده کتاب را به سفیری برای تبلیغ بیش از پیش مطالعه در میان دیگر افراد جامعه تبدیل می‌کند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تویسرکان؛ فرهنگ‌سازی در زمینه شیوه استفاده صحیح از ایستگاه‌های مطالعه در میان دانش‌آموزان را یکی از بهترین راهکارهای تبلیغ چهره به چهره دانست و اظهار داشت: دانش‌آموزان به عنوان نسل آینده‌ساز کشور به هیچ وجه نباید با فرهنگ صحیح مطالعه مفید و استفاده از خدمات جانبی این حوزه بیگانه باشند.

وی اظهار داشت: ایستگاه‌های مطالعه با توجه به دسترسی آسان و بدون صرف زمان و هزینه خاص می توانند انگیزه و علاقه پیوسته‌ای را در زمینه مطالعه مفید در میان اقشار مختلف مردم ایجاد کنند.

بیات در ادامه سخنانش افزود: در زمینه توسعه ایستگاه‌های مطالعه، اولویت با مراکز و نهادهایی است که از تردد بیشتر عمومی برخوردارند.

وی خاطرنشان کرد: اداره کتابخانه‌های عمومی در کنار توسعه ایستگاه‌های مطالعاتی، همچنین ایجاد و توسعه کتابخانه‌های مشارکتی را نیز دنبال می‌کند.

دانش‌آموزان مقطع دبیرستان‌های تویسرکان به مناسبت آغاز هفته کتاب به همراه کتابداران شهرستان و مسئولان شهرداری از ایستگاه مطالعه این نهاد بازدید کردند و از نزدیک با شیوه استفاده از آن آشنا شدند.

انتهای پیام/89029/ط/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول