اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‎‌دهد

ورود 5 شهید گمنام به گلستان و آغوش گرم مادران منتظر + تصاویر

پیکر 5 شهید گمنام از عملیات والفجر 8 و تک دشمن در منطقه فاو در نخستین جمعه از ماه محرم وارد گلستان شد و این شهدا بر دستان پدران و مادرانی تشییع شد که سال‌هاست در انتظار پیکر فرزند دلاور خود هستند.

ورود 5 شهید گمنام به گلستان و آغوش گرم مادران منتظر + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، پیکر پاک پنج شهید گمنام که در عملیات والفجر هشت سال 1364 و تک دشمن در سال 1367 به درجه رفیع شهادت نائل شدند امروز در نخستین جمعه ماه محرم وارد استان گلستان شد.

چه مادران و پدرانی که با ورود هر شهید گمنام به عشق در آغوش گرفتن فرزند خود که سال‎ها است آغوش مادر را ندیده است، تابوت شهید را در آغوش گرفته و با عشق می‎گوید پسرم خوش‎آمدی.

امروز نیز بودند پدران و مادرانی که با شوق و اشتیاق و پس از چشم‎انتظاری فراوان با ورود این شهیدان سرفراز میهن اسلامی تابوت‎ها را با افتخار و اعتماد به پروردگار بی‎همتا بر دستان قدرتمند و مهربان خود قرار داده و به امید آنکه فرزند خود را تشییع می‎کنند قدم در نماز دشمن شکن جمعه گذاشته و پیام عاشورا که اقامه نماز و ستایش پروردگار یکتاست را بجای آوردند.

پس از برگزاری نماز دشمن شکن جمعه پیکر پاک این شهدا از محل مصلی‎نماز جمعه گرگان تا میدان وحدت تشییع شد تا ساعت 20 امشب در محل تپه نورالشهدای شهر گرگان مراسم وداع را با این لاله‎های سرافراز و سربازان شهید آقا امام زمان(عج) برگزار کنند.

بر اساس این گزارش، دو شهید از مجموع 5 شهید فوق فردا برای تشییع و تدفین به شهرستان گالیکش منتقل می‌شوند و سه شهید دیگر نیز صبح روز یکشنبه از مقابل بهداری سپاه گلستان به سمت چهارراه امامزاده عبدالله گرگان تشییع و سپس برای خاکسپاری به دانشگاه علوم پزشکی گلستان و گروه مهندسی 45 جواد‌الائمه (ع) گرگان منتقل می‌شوند. 

=================

عکس و گزارش: سالار احمدی

================= 

انتهای پیام/83004/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول