اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی میاندرود خبر داد

اهدای زمین 120 میلیون تومانی به کتابخانه عمومی میاندرود

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی میاندرود از اهدای زمین 400 متری به ارزش 120 میلیون تومانی به کتابخانه عمومی روستای جامخانه این شهرستان توسط اهالی خبر داد.

اهدای زمین 120 میلیون تومانی به کتابخانه عمومی میاندرود

مهدی رضایی در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان میاندرود با بیان اینکه هزینه در زمینه فرهنگ از بزرگ‌ترین سرمایه‌هاست اظهار داشت: در هفته کتاب امسال برنامه‌های متنوعی از سوی این اداره در شهرستان میاندرود به اجرا رسیده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان میاندرود با بیان اینکه کتاب پشتوانه فرهنگ ما است از تشکیل انجمن کتابخانه‌ساز در میاندرود خبر داد و افزود: از خیران نیک‌اندیش در این شهرستان که دغدغه فرهنگ و آینده فرزندان این سرزمین را دارند درخواست می‌کنیم با پیوستن به این انجمن زمینه‌ساز ارتقای تمدن آینده کشور باشند.

وی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون فضای کتاب‌خوانی را در این شهرستان افزایش دادیم اظهار داشت: نخستین انجمن خیران کتابخانه‌ساز شهرستان در اردیبهشت‌ سال جاری تاسیس شد.

رضایی با اشاره به تشکیل هیئت مدیره هفت نفره این مجمع افزود: اهدای زمین 400 متری به ارزش 120 میلیون تومان در روستای جامخانه این شهرستان یکی از اقدامات موثر این مجموعه است که در آن یک ساختمان با 50 درصد رشد فیزیکی از امکانات زمین اهدا شده توسط اهالی است.

به گزارش فارس، شهرستان میاندرود از نقاط محروم مازندران به لحاظ امکانات و سرانه فضای کتابخانه عمومی در شهر و روستاها است.

انتهای پیام/86021/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول