اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

پلمپ 18 رستوران بین‌راهی در اردبیل

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: 18 مورد رستوران بین‌راهی به دلیل نداشتن مجوزهای لازم و قانونی پلمپ و تعطیل شده است.

پلمپ 18 رستوران بین‌راهی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات رستوران‌های بین‌راهی اردبیل – سرعین اظهار داشت: از 26 رستوران و کافه بین‌راهی که در مسیر اردبیل به سرعین قرار دارد، شش مورد آنها هم اکنون فعال است.

وی تصریح کرد: دو مورد به فعالیت خود پایان داده و 18 مورد آنها نیز به خاطر نداشتن مجوزهای لازم و قانونی و پروانه کسب تا اخذ مجوزهای لازم پلمپ شده‌اند.

دبیر یادآور شد: رستوران‌های بین‌راهی با اخذ مجوزهای لازم و قانونی می‌توانند فعالیت کنند.

وی با توریستی نامیدن شهر اردبیل و استفاده مناسب از این ظرفیت‌ها خاطر نشان کرد: باید با ارائه راهکارهای مناسب، طرح‌های سودمند و ارائه خدمات مفید به گردشگران و مسافران در جهت ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری گام‌های مفیدی برداریم.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل از دستگاه‌های اجرایی متولی خواست تا در مورد اخذ مجوزهای لازم برای رستوران‌ها در اسرع وقت نسبت به استعلام‌ها به متقاضیان جواب دهند.

دبیر اضافه کرد: این امر سبب می‌شود تا افرادی که صلاحیت لازم را کسب کرده‌اند با داشتن مجوزهای قانونی لازم به فعالیت بپردازند.

وی بیان کرد: شهر اردبیل جز 20 شهر مهم گردشگری در کشور است که سعی می‌کنیم از این ظرفیت برای توسعه همه‌جانبه این شهرستان استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل یادآور شد: ‌ایجاد شهرک گردشگری و ارائه خدمات مناسب برای بیش از 10 میلیون مسافر بسیار ضروری به نظر می‌رسد.

دبیر ضرورت ایجاد کمیته‌های نظارت گردشگری و مکان‌یابی را برای ایجاد رستوران‌های بین‌راهی به ویژه در جاده اردبیل – سرچم یادآور شد و ادامه داد: این امر می‌تواند در کاهش معضلات بسیار مفید و مؤثر باشد.

انتهای پیام/62006/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول