اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ژیمناستیک استان البرز تاکید کرد

لزوم تقویت ورزش ژیمناستیک در البرز

رئیس هیئت ژیمناستیک استان البرز با تأکید بر رفع مشکلات موجود در هیئت ژیمناستیک استان گفت: تقویت ورزش ژیمناستیک در البرز مهمترین اولویت این هیئت است.

لزوم تقویت ورزش ژیمناستیک در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، کمال تشکر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ورزش و توجه به رشته‌های مختلف ورزشی از مهمترین وظایف مسئولان ورزشی است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه‌های این هیئت توسعه و ارتقای رشته‌های مختلف ژیمناستیک است تا بتوانیم با پرورش بیشتر علاقمندان به این رشته بیش از گذشته در مسابقات بدرخشیم و صاحب مقام شویم.

این مسئول در ادامه سخنان خود با بیان اینکه رشته ژیمناستیک در بین خانواده‌ها علاقمندان بسیاری دارد، افزود: باید مشکلات این رشته در استان البرز و کمبودها را برطرف کنیم و به سمت پویایی و استعدادپروری در این رشته برویم.

این مسئول که خود مدت 23 سال مسئولیت هیئت ژیمناستیک در شهرستان کرج را عهده‌دار بود و تا پایان سال 85 ورزش ژیمناستیک شهرستان کرج را هدایت کرده، تأکید کرد: این هیئت توانسته جزء 4 تیم برتر کشور باشد و مقام‌های درخور توجهی را برای ورزش این شهرستان به ارمغان آورد.

تشکر گفت: متأسفانه هم‌اکنون به دلیل اینکه هیئت ژیمناستیک به صورت سرپرستی هدایت می‌شود دارای مشکلات بسیاری است که می‌طلبد با تلاش و جدیت بیشتر در مسیر رفع این معضلات حرکت کرده و جان دوباره را به این ورزش در استان البرز بدهیم.

وی رسیدن به نقطه مطلوب و دستیابی به افتخارات گذشته را نیازمند برنامه‌ریزی‌های منسجم و اساسی دانست و گفت: با توجه به اینکه ژیمناستیک استان البرز از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بالایی برخوردار است لذا تقویت این مهم یکی از مهمترین برنامه‌های این هیئت است.

تشکر تقویت زیرساخت‌های این رشته در بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را از جمله عواملی برشمرد که در آینده این ورزش تأثیرگذار است.

وی بیان داشت: به طور قطع در بخش سخت‌افزاری باید به صورت ویژه تدابیر لازم را اندیشیده و امکانات لازم را در اختیار مربیان قرار دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آمار ورزشکاران این رشته در استان البرز اشاره کرد و گفت: هم اکنون تعداد 15 هزار ورزشکار در این رشته و در سطح استان البرز فعال هستند.

*اختصاص مکان ورزشی مناسب برای ورزشکاران رشته ژیمناستیک

تشکر تأکید کرد: یکی از مهمترین مسائلی که باید به آن توجه ویژه و اساسی داشت، اختصاص مکان ورزشی استاندارد و همچنین تجهیزات لازم در این زمینه است تا بتوانیم به صورت مطلوب روند فعالیت در این رشته را داشته باشیم.

این مسئول تأکید کرد: باید به سمت قهرمان‌پروری در این رشته پیش برویم لذا برای تحقق اهداف مورد نظر سرمایه‌گذاری در این رشته بسیار اهمیت دارد.

تشکر بهره‌وری از پتانسیل‌ها و استعدادهای استان را در قهرمان‌پروری مهم خواند و گفت: متاسفانه در کشور ما در بیشتر موارد ورزش ژیمناستیک از سن 5 سالگی شروع می‌شود این در حالی است که در بیشتر کشورهای موفق در این رشته فعالیت در این زمینه از 2 سالگی آغاز شده و این ورزش به صورت پایه در بین کودکان و نوجوانان دنبال می‌شود.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان البرز با اشاره به اینکه ژیمناستیک مادر تمامی رشته‌های ورزشی است، خاطرنشان کرد: بسیاری از ورزش‌ها ریشه در این رشته ورزشی داشته و همچنین برای ادامه تمرین‌ها و پیگیری هر ورزشی حرکات آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2302/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول