اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان خبر داد

اشتغال 10 هزار نفر در شهرک‌های صنعتی همدان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان با اشاره به اشتغال بیش از 10 هزار نفر در شهرک‌های صنعتی استان گفت: استان همدان در جذب اعتبارات جزو استان‌های نخست قرار دارد.

اشتغال 10 هزار نفر در شهرک‌های صنعتی همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کیوان گردان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت سرمایه‌گذاری در سطح استان همدان اظهار کرد: طی هشت سال دفاع مقدس با درگیری استان‌های مرزی و غربی با موضوع جنگ به نوعی سرمایه‌گذاری از این مناطق به مرکز کشور انتقال یافت.

وی افزود: در دوران بازسازی نیز به خاطر تخریب زیرساخت‌ها، این روند همچنان ادامه یافت و عدم سرمایه‌گذاری گسترده در استان تا حدی نیز به این امر برمی‌گردد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان بیان داشت:‌ در حال حاضر استان همدان در غرب کشور یکی از بهترین وضعیت‌های توسعه صنعتی را دارد.

وی با اشاره به رشد صنعت در سطح استان همدان ادامه داد: استان همدان در رده‌بندی‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت جزو استان‌های توسعه‌نیافته به سمت توسعه‌یافته قرار دارد.

گردان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری بیشترین تلاش‌های شرکت شهرک‌های صنعتی در دو محور بوده است، گفت: یکی از این محورها حفظ وضعیت موجود با توجه به بحران‌های پیش آمده بود.

وی با اشاره به بحران آب طی امسال اضافه کرد: بیش از 6 چاه در شهرک‌های صنعتی استان با توجه به پایین بودن سطح بارش طی سال گذشته خشک شد و عملاً تأمین آب با مشکل روبه‌رو شد که با همکاری صنعتگران و تلاش شبانه‌روزی همکاران حل شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان تصریح کرد:‌ بحث تأمین آب در شهرک‌های صنعتی یکی از الزامات و مسائل بسیار مهم به شمار می‌رود زیرا برخی از صنایع چون صنایع غذایی که جزو صنایع استراتژیکی هستند آب‌بری بالایی دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر کشور اقلیم خشک را تجربه می‌کند باید شرکت شهرک‌ها با توجیه صنعتگران در بهینه‌سازی مصرف انرژی بیشتر تلاش کند.

گردان ابراز داشت: توجه به خواسته‌های صنعتگران نیز از دیگر موضوعاتی است که در راستای رضایت صنعتگران با جدیت پیگیری شده است.

وی با اشاره به دیدگاه مثبت استاندار همدان نسبت به بخش صنعت تصریح کرد: امید است با اتمام حجت استاندار همدان با مدیران استانی و ایجاد حساسیت، این امر به عنوان یک محرک در راستای توسعه بخش صنعت و اقتصاد باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با اشاره به اشتغال بیش از 10 هزار نفر در شهرک‌های صنعتی استان یادآور شد: استان همدان در جذب اعتبارات جزو استان‌های نخست قرار دارد که این مهم فراتر از حد استانی است.

انتهای پیام/89006/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول