اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

راه‌اندازی آزمایشگاه ژنتیک در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی بخش رادیوتراپی و آزمایشگاه ژنتیک در بیمارستان‌های این استان خبر داد.

راه‌اندازی آزمایشگاه ژنتیک در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز یزدان‌پناه ظهر امروز در جمع خبرنگاران به برنامه‌های خود در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: برای سامان دادن به حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، برنامه‌های متنوعی طراحی کرده‌ایم که امید است با همکاری همه دست‌اندرکاران سلامت و آحاد مردم عملیاتی شوند.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: تکمیل کادر پزشکان عمومی و متخصص از جمله اقداماتی است که باید در یک دوره زمانی کوتاه صورت گیرد تا شاهد خدمات با کیفیت‌تری در حوزه درمان به مردم باشیم.

وی ارتقای سطح خدمات اورژانس‌ها، اتفاقات، کلینیک‌ها و زایشگاه‌ها را در اولویت کاری خود دانست و بیان کرد: عمده مشکلات این بخش، مدیریتی است و می‌توان با یک برنامه‌ریزی اصولی آن‌ها را به حداقل برسانیم.

یزدان‌پناه ادامه داد: اکنون در حال بررسی وضعیت مراکز مختلف درمانی هستیم که در تلاش هستیم با بازدیدهای دوره‌ای از نزدیک در جریان مشکلات آن‌ها قرار گیریم.

وی با بیان اینکه کمبود نیرو در برخی بخش‌ها وجود دارد، گفت: البته کمبود نیرو در یک بخش در حالی است که در بخش دیگر، شاهد کثرت نیروی درمانی هستیم و باید با مدیریت این نیروها، به این وضعیت سامان دهیم.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در بخش زایشگاه‌ها باید تلاش شود تا پزشکان زنان و زایمان با وقت بیشتر در کمترین زمان ممکن در اختیار زایشگاه‌ها باشند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با زحمت‌کش معرفی کردن پزشکان، گفت:‌ بدون شک رضایت‌مندی مردم و بهبود سطح خدمات تا حد زیادی به رضایت پزشکان مربوط می‌شود که در این زمینه برنامه‌های جامعی در دست اقدام داریم.

یزدان‌پناه، کاهش مرگ و میرها، ارتقای خدمات ICU‌، یکسان کردن تعرفه‌های پزشکی در بیمارستان‌ها، ساماندهی نوبت‌دهی کلینیک‌ها، راه‌اندازی تخت‌های VIP، راه‌اندازی بخش رادیوتراپی و آزمایشگاه ژنتیک را از برنامه‌های خود اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما رضایت‌مندی مردم و پزشکان است؛ به طوری‌که باید با مشارکت همگانی کاری کنیم، اعتماد جامعه به بدنه کادر درمان این استان از یک سو و افزایش دانش پزشکان از سوی دیگر حاصل شود.

انتهای پیام/82009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول