اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی باشگاه فولاد ماهان:

سرپرستی تیم بسکتبال را به طور موقت بر عهده دارم

معاون فنی باشگاه فولاد ماهان گفت: در حال حاضر به طور موقت سرپرستی تیم بسکتبال ماهان را بر عهده دارم، اما این احتمال نیز وجود دارد که تا پایان فصل سرپرست این تیم باشم.

سرپرستی تیم بسکتبال را به طور موقت بر عهده دارم

سید جلال زهرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: پس از جلسه‌ای که بین فدراسیون بسکتبال و باشگاه ماهان برگزار شد، توافقاتی صورت گرفت تا تیم بسکتبال ماهان با یک هفته تاخیر در لیگ حضور پیدا کند.

وی در مورد توافقات صورت گرفته در این نشست و زمان پرداخت بدهی‌های باشگاه ماهان تصریح کرد: من در این جلسه حضور نداشته و از جزییات آن بی اطلاع هستم اما خوشبختانه مشکلی برای حضور تیم در لیگ وجود نداشت.

معاون فنی باشگاه فولاد ماهان با اشاره به سرپرستی خود در تیم بسکتبال این باشگاه گفت: در حال حاضر به طور موقت این مسئولیت را برعهده دارم اما قرار است در روزهای آینده سرپرست جدید تیم معرفی شود، هر چند که بعید نیست تا پایان فصل نیز این مسئولیت را داشته باشم.

به گزارش فارس، تیم بسکتبال فولاد ماهان که در هفته نخست مسابقات غیبت داشت، در هفته دوم به دیدار تیم نیروی زمینی تهران می‌رود.

انتهای پیام/63006/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول