اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج تاکید کرد

تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه تمام کرج

شهردار کرج بر تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه تمام در کلانشهر کرج تاکید کرد و گفت: از مهمترین دغدغه‌های مسئولان ساماندهی بافت‌های فرسوده است.

تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه تمام کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی ترکاشوند ظهر امروز در بازدید از برخی مناطق شهرداری کرج اظهار داشت: توسعه خدمات‌دهی در مناطق مختلف کرج یکی از مهمترین اولویت‌های شهرداران در مناطق مختلف باشد.

وی ادامه داد: موقعیت کرج به گونه‌ای است که مسئولان در تمام دستگاه‌ها و به ویژه شهرداران باید توجه ویژه و اساسی به این مهم داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه نگاه فرهنگی به این کلانشهر نیز یکی از مهمترین نیازهای اساسی در کرج است، افزود: متأسفانه این کلانشهر از لحاظ سرانه‌های فرهنگی با مشکل مواجه است لذا باید تدابیر اساسی برای توسعه امور فرهنگی از جمله احداث فرهنگسراها اندیشیده شود.

شهردار کرج رفع نیازهای مردم را مهم ارزیابی کرد و گفت: شهرداران باید فعالیت‌های خود را در بخش‌های مختلف ارتقا دهند و تنها به یک محله و یک منطقه از لحاظ ارائه خدمات توجه نشود.

ترکاشوند رفع نیازهای مردم در نقاط محروم را نیز یکی از اساسی‌ترین مسئولیت‌ها و وظایف شهرداران خواند و افزود: با شناسایی نیازهای مردم در نقاط محروم می‌توانیم در توسعه خدمات‌دهی به این مناطق موفق باشیم.

وی در ادامه سخنان خود بر زیباسازی ورودی شهر کرج تأکید کرد و ادامه داد: افرادی که از استان‌ها و شهرهای مجاور وارد شهر کرج می‌شوند باید با منظری زیبا و دلنشین از چهره شهر مواجه شوند، از این رو پرداختن به مباحث زیباسازی محیطی از اهمیت بالایی برخوردار است که سازمان زیباسازی شهرداری در این خصوص باید فعالیت بیشتری صورت دهد.

ترکاشوند به حمایت گسترده و جدی خود از اجرا و تکمیل طرح‌های این منطقه اشاره کرد و با بیان اینکه ستاد مرکزی شهرداری کرج عزم خود را برای به پایان بردن این طرح‌ها جزم کرده است،‌ از مدیر و عوامل اجرایی منطقه خواست، تمامی تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار بندند.

*ساماندهی بافت فرسوده در کرج مهمترین ضرورت است

شهردار کرج در ادامه سخنان از ساماندهی بافت‌های فرسوده در کرج تأکید کرد و گفت: برخی از مناطق کرج دارای بافت‌های فرسوده است که در خور کرج نیست.

وی ادامه داد: لذا با رفع این بافت‌ها و نوسازی و زیباسازی این مناطق می‌توانیم تحولات اساسی را در چهره شهر داشته باشیم.

ترکاشوند با تأکید بر اینکه توجه به ساماندهی بافت فرسوده رویکردی تک بعدی نیست، گفت: احیای بافت‌های فرسوده و رفع ریشه‌ای این مشکل علاوه بر حضور پررنگ و همه جانبه مدیریت شهری نیاز به همکاری و هماهنگی دیگر دستگاه‌های متولی دارد.

شهردار کرج تصریح کرد: در این راستا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم و جذب سرمایه‌گذار باید هر چه سریعتر اقدامات لازم را برای رفع این بافت‌ها انجام دهیم و گامی اساسی در جهت توسعه کمی و کیفی شهر برداریم.

انتهای پیام/2302/ر40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول