اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیم تکواندو شهرداری ورامین در صدر جدول لیگ برتر تکواندو کشور

با پایان دیدارهای هفته دوم و سوم لیگ برتر، شهرداری ورامین با 9 امتیاز به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد.

تیم تکواندو شهرداری ورامین در صدر جدول لیگ برتر تکواندو کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین، دیدارهای هفته دوم و سوم از دور رفت دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو جام خلیج فارس برگزار شد.

با اتمام این مسابقات و با اعلام جدول رده‌بندی تا پایان هفته سوم؛ شهرداری ورامین با 17 برد،‌7 باخت و 9 امتیاز به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد،‌ دانشگاه آزاد با 16 برد و 8 باخت و 9 امتیاز رده دوم را در اختیار گرفت، پاس قوامین با 15 برد و 9 باخت و 6 امتیاز رده سوم را از آن خود کرد، شرکت ملی حفاری ایران با 13 برد و 11 باخت و امتیاز مشابه نسبت به تیم سوم، رده چهارم را کسب کرد.

در این رده‌بندی سلحشور با 14 برد و 10 باخت و 4 امتیاز،‌ مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه با 7 برد و 17 باخت و بدون کسب امتیاز و شهرداری شهر اندیشه با 5 برد،‌ 19 باخت و امتیاز مشابه نسبت به جوانه، به ترتیب رده‌های پنجم تا هشتم را از آن خود کردند.

گفتنی است، شهرداری ورامین روز گذشته اولین بازی خود مقابل پاس قوامین 6 بر 2 به پیروزی رسید و بازی بعدی خود را با نتیجه 5 بر 3 بر تیم سلحشور غلبه کرد.

انتهای پیام/2462/س/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول