اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اوقاف گیلان خبر داد

برخورد با عضو قلابی هیئت امنای بقعه متبرکه خواهر امام رضا (ع) رشت

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: با فردی که خود را عضو هیئت امنای مسجد بقعه متبرکه خواهر امام رضا (ع) رشت معرفی کرده و تخلفات زیادی انجام داده بود، برخورد شد.

برخورد با عضو قلابی هیئت امنای بقعه متبرکه خواهر امام رضا (ع) رشت

حجت‌الاسلام ولی عادلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت درباره جزئیات دستگیری فرد متخلف و عضو قلابی هیئت امنای حرم مطهر خواهر امام رضا (ع) رشت اظهار کرد: این فرد با استفاده از عنوان هیئت امنا اقدام به ساخت غیرقانونی هفت باب مغازه و در اختیار گرفتن برخی از اموال بقعه مذکور کرده بود.

وی ساخت سوله در صحن حرم متبرکه خواهر امام رضا (ع) به نام ایستگاه صلواتی به صورت غیرمجاز در ساعات پایانی شب را از دیگر سوءاستفاده فرد مذکور عنوان کرد.

مدیر کل اوقاف گیلان با بیان اینکه بارها به این فرد متخلف هشدار لازم داده شده بود، تصریح کرد: این فرد متخلف همه جا خود را جزو هیئت امنای مسجد خواهر امام رضا (ع) رشت معرفی می‌کرد و توسط اداره کل اوقاف استان از فعالیت‌ و اقدام‌های خلاف وی جلوگیری و به پلیس معرفی شد.

وی با تصریح بر اینکه فرد مذکور بخشی از حیاط صحن را تخریب و اقدام به ساخت و ساز کرده بود، گفت: این فرد پس از حضور بنده و مسئولان اداره اوقاف با هتاکی و فحاشی درگیری فیزیکی ایجاد کرد که فیلم و تصاویر این فرد توسط دوربین‌های مداربسته شکار شده است.

عادلی برخورد با هرگونه سوءاستفاده از اماکن مذهبی و بقاع متبرکه را از برنامه‌های مهم عنوان کرد و متذکر شد: امیدواریم شاهد حضور چنین افراد سودجو و متخلفی در اماکن مذهبی و متبرکه نباشیم.

وی ارسال پیامک‌های گسترده و توهین‌آمیز فرد مذکور در شهر رشت را از دیگر اقدام‌های ضد اخلاقی او ذکر کرد و یادآور شد: پرونده این فرد اکنون در دست بررسی است.

انتهای پیام/2300/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول