اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تشخیص کادر فنی تیم ملی صورت می‌گیرد

جودوکار قزوینی در راه مسابقات جایزه بزرگ ابوظبی

با تشخیص کادر فنی تیم ملی جودوی کشورمان، سعید مرادی جودوکار شایسته قزوینی به همراه دیگر ملی‌پوشان کشورمان راهی مسابقات جایزه بزرگ ابوظبی می‌شود.

جودوکار قزوینی در راه مسابقات جایزه بزرگ ابوظبی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، کادر فنی تیم ملی جودوی بزرگسالان کشورمان در حالی نام لیست نهایی نفرات اعزام شده به مسابقات جایزه بزرگ جودوی ابوظبی در کشور امارات را اعلام کرد که در این بین نام سعید مرادی جودوکار ارزنده استان قزوین هم در میان دیگر ورزشکاران اعزامی به این مسابقات به چشم می‌خورد.

مرادی که سابقه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان را در ماه‌های گذشته در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده است، در حالی در وزن منهای 81 کیلوگرم تیم ملی کشورمان را در مسابقات جایزه بزرگ کشور امارات همراهی می‌کند که البته به نظر می‌رسد مربیان تیم ملی جودو به این ورزشکار ارزنده استان اعتماد بالایی پیدا کرده‌اند و یقینا این امر می‌تواند برای این جوان ارزنده قزوینی که در حال گام برداشتن در مسیر موفقیت‌های  بیشتر در این رشته ورزشی است، اتفاق خوشایندی قلمداد شود.

البته این در حالی است که حمید فرمانی دبیر هیئت جودوی استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قزوین می‌گوید: رقابت‌های جودو جایزه بزرگ ابوظبی از 30 آبان ماه به مدت دو روز برگزار خواهد شد که در این بین تیم ملی جودوی کشورمان به همراه شش ورزشکار در این مسابقات حضور پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه امیر قاسمی‌نژاد یکی از ورزشکارانی است که سعید مرادی جودوکار شایسته استان را در جریان مسابقات جودوی جایزه بزرگ کشور امارات در وزن منهای 81 کیلوگرم همراهی خواهد کرد، یادآور می‌شود: بهزاد وحدانی در وزن 60- کیلوگرم، وحید حسن‌زاده در وزن 66- کیلوگرم، سعید ملایی در وزن 73- کیلوگرم، محمد جمالی در وزن 90- کیلوگرم و جواد محجوب در وزن 100- کیلوگرم از دیگر جودوکارانی هستند که در ترکیب ثابت تیم ملی حضور دارند و باید به مصاف رقبای خود بروند.

فرمانی با اشاره به اینکه تیم ملی جودوی کشورمان با هدایت و سرمربیگری مسعود حاجی آخوندزاده و مسعود خسروی‌نژاد در این مسابقات شرکت خواهد کرد، عنوان می‌کند: تیم ملی جودوی کشورمان در حال حاضر آخرین تمرینات خود را در تهران برگزار می‌کند و بیست و نهم آبان ماه تهران را به مقصد ابوظبی ترک خواهد کرد.

دبیر هیئت جودوی استان با اشاره به اینکه جودوکاران استان قزوین در سال‌های اخیر توانسته‌اند به رشد و پیشرفت قابل توجهی دست پیدا کنند، اضافه می‌کند: رامین صفویه در ماه‌های گذشته در جریان مسابقات قهرمانی جودوی نوجوانان جهان موفق شد برای نخستین‌بار تیم ملی کشورمان را در این رده سنی صاحب مدال کند که بدون شک این افتخار ارزشمندی برای این ورزشکار و جامعه ورزشی جودوی استان قزوین محسوب می‌شود.

انتهای پیام/77004/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول