اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی میاندرود عنوان کرد

نبود تجهیزات برای مقابله با حوادث طبیعی در میاندرود

بخشدار مرکزی میاندرود از نبود تجهیزات مناسب برای مقابله با حوادث طبیعی در این شهرستان خبر داد.

نبود تجهیزات برای مقابله با حوادث طبیعی در میاندرود

عباس غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به سابقه بروز اتفاقات ناگوار همانند سیل در نقاط مختلف این شهرستان در سال‌های گذشته از نبود تجهیزات مناسب برای رویارویی با حوادث در میاندرود انتقاد کرد.

بخشدار مرکزی شهرستان میاندرود بیان داشت: مهم‌ترین کمبودهای ما در بحث مقابله و کاهش آسیب‌ پس از اتفاق‌های طبیعی نداشتن بیل زنجیری، کامیون‌های حمل گل‌ولای یا آوار همچنین نیروهای امدادی برای واکنش سریع در حوادث است.

وی نداشتن کف‌کش و موتورپمپ‌های بزرگ را از دیگر کمبودهای این شهرستان در هنگام وقوع سیل اعلام کرد و افزود: روستاهای بادله، جامخانه، اسرم، دارابکلا و زیدسفلی در بخش مرکزی و روستاهای برگه و تازه‌آباد سپاه در بخش گهرباران تاکنون به بیل مکانیکی تجهیز شده‌اند.

غفوری با بیان اینکه تعداد این بیل مکانیکی‌ها کافی نیست، اظهار داشت: مهم‌ترین مساله در مورد بیل مکانیکی کوتاه بودن طول بیل آنها در زمان ماموریت‌های ویژه است و بیل زنجیری قابلیت ورود به مکان‌های به مراتب ناهموار را در زمان بحران دارد.

انتهای پیام/86021/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول