اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری مازندران خبر داد

راهیابی آثار هنرمندان مازندرانی به جشنواره جهانی مقاومت

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری مازندران از راهیابی آثار هنرمندان مازندرانی به جشنواره جهانی مقاومت خبر داد.

راهیابی آثار هنرمندان مازندرانی به جشنواره جهانی مقاومت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی حوزه هنری مازندران، علیرضا پاک‌بین اظهار داشت: از مجموع چهار اثر ارسالی به بخش آثار حجمی دبیرخانه سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت، دو اثر از دو بانوی هنرمند مازندرانی، سیده آذین ساداتی و منصوره ذوالفقاری به بخش نهایی و نمایشگاهی این رویداد بین‌المللی راه یافتند.

وی ادامه داد: آثار خلق شده از این دو هنرمند مجسمه‌ساز  با موضوع شهدا و مقاومت بوده که با مواد ترکیبی، گچ، فلز و چوب تولید و در این جشنواره ارائه شد.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری مازندران تصریح کرد: مراسم اختتامیه جشنواره جهانی هنر مقاومت 10 آذر ماه با حضور هنرمندان 70 کشور در تهران برگزار می‌شود.

* تقویت بنیه دینی مردم، اولویت دستگاه‌های فرهنگی است

مشاور ارشد نماینده ولی فقیه در مازندران نیز گفت: تقویت بنیه دینی و معنوی مردم، اولویت کار دستگاه‌های فرهنگی است.

حجت‌الاسلام محمد قاسمی در دیدار با رئیس حوزه هنری و دبیر همایش آینه‌داران خورشید بر لزوم حضور جوانان در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تاکید کرد.

وی در این دیدار با حضور در دبیرخانه همایش آینه‌داران خورشید با تاکید بر استفاده و بهره‌برداری از ظرفیت‌های ارزشمند هنری به‌ویژه هنر نمایش، دقت در انتخاب مفاهیم و آموزه‌های دینی و ظرافت در ارائه و انتقال پیام‌های متعالی دینی و عاشورایی را از اموری مهم و ضروری در پرداخت‌های هنری دانست و افزود: توجه جدی به قشر جوان و برنامه‌ریزی‌های دقیق فرهنگی برای این قشر از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های فرهنگی و هنری است.

قاسمی، پرداختن به امور فرهنگی و تقویت بنیه دینی و معنوی مردم را از اولویت‌های کاری همه دستگاه‌های فرهنگی دانست و از دستگاه‌ها، ادارات و نهادهای مشارکت‌کننده در برگزاری همایش تئاتر آینه‌داران خورشید تقدیر کرد.

انتهای پیام/86018/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول