اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گنجیان در گفت‌و‌گو با فارس:

باخت‌های صبا را توجیه نمی‌کنم / برابر نماینده کلاله به فکر جبران هستیم

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: بدون توجیه کردن باخت‌های سه هفته اخیر، مصمم به جبران امتیازات از دست رفته در دیدار خانگی این هفته با تیم شهید آسیابی کلاله هستیم.

باخت‌های صبا را توجیه نمی‌کنم / برابر نماینده کلاله به فکر جبران هستیم

حسین گنجیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، از ارتقای سطح آمادگی تیم فوتبال امید صبای قم برای ادامه بازی‌های لیگ دسته اول امید کشور خبر داد و عنوان داشت: باخت جزئی از ورزش است اما به بازیکنان تیم گفته‌ام که نباید به باختن عادت کنیم.

وی ادامه داد: تیم ما در سه هفته اخیر رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور مقابل شهرداری نوژن نوشهر، ابومسلم مشهد و پرسپولیس قائمشهر با نتایج مشابه یک بر صفر مغلوب شده در حالی که حق ما شکست در هیچ یک از این بازی‌ها نبود.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم اضافه کرد: با این حال باز هم می‌گویم که هرگز باخت تیمم را توجیه نمی‌کنم و در فاصله‌ای که از بازی قبل با پرسپولیس تا دیدار این هفته با تیم شهید آسیابی کلاله ایجاد شد در فکر تغییر شیوه بازی تیم و جبران این باخت‌ها بوده‌ام.

وی با اشاره به لزوم تلاش و همت مجدانه مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در حمایت از تیم فوتبال امید صبا، تصریح کرد: با همکاری و همراهی این عزیزان قطعا به سوی رشد و پیشرفت روزافزون در لیگ دسته اول امید کشور گام برمی‌داریم.

گنجیان عنوان داشت: ما در هیچ یک از سه دیدار اخیر که به باخت صبای قم در لیگ دسته اول امیدهای کشور منجر شده حتی حریفان را دست کم نگرفتیم، ما هدف بزرگی داریم که همانا راهیابی به لیگ برتر فوتبال امید کشور است و برای این منظور در دیدارهای آتی با تمام وجودمان برابر حریفان ظاهر می‌شویم.

وی بیان کرد: تیم ما شروع بسیار خوبی در لیگ این فصل داشت و کسب چهار پیروزی متوالی وضعیت تیم ما را در گروه سوم مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال امید کشور بسیار خوب رقم زده بود اما حالا باید تلاش کنیم که صدر جدول را از ابومسلم مشهد بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم بیان داشت: ما در سه هفته‌ای که مغلوب حریفان شدیم هر سه بازی خود را در خانه رقبا انجام دادیم و حالا می‌خواهیم از فرصت بازی در خانه برابر تیم فوتبال امید شهید آسیابی کلاله بهترین استفاده را برده و بدین ترتیب با کسب سه امتیاز آن بار دیگر صدرنشین شویم.

تیم فوتبال امید صبای قم در گروه سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور با تیم‌های شهید آسیابی کلاله، ابومسلم مشهد، داروسازی وتاک ساری، شهرداری نوژن نوشهر و پرسپولیس قائمشهر هم‌گروه است و در این گروه تا پایان هفته هفتم تیم ابومسلم با 13 امتیاز در صدر قرار دارد و صبای قم با 12 امتیاز در تعقیب این تیم است.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول