اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

دنبال توسعه بندری بوشهر هستیم/ سد «چمشیر» برای حل آب برخی مناطق در دست اجراست

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: به دنبال توسعه بندری مناطق مختلف بوشهر هستیم.

دنبال توسعه بندری بوشهر هستیم/ سد «چمشیر» برای حل آب برخی مناطق در دست اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری عصر امروز در نشستی با نمایندگان برخی محلات شهر بوشهر در ارتباط با بلوار امام علی (ع) بوشهر اظهار داشت: وجود یک خروجی دیگر برای خارج شدن از شهر از خواسته‌های مردم بوشهر بود که به حول و قوه الهی انجام شد.

وی ادامه داد: هرچند در ابتدا و انتهای این گذر مشکلاتی وجود دارد، اما توانسته بار ترافیکی ورودی و خروجی شهر را کم کند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به پروژه در حال احداث مجتمع بندری نگین اشاره کرد و ابراز داشت: در حال حاضر ما به دنبال توسعه بندری بوشهر هستیم و در این راستا بحث مطالعات و بحث احداث مجتمع بندری نگین برای انتقال بار به این جزیره مطرح است که براساس آن با احداث جاده‌ای مستقیم به این جزیره، ماشین‌های سنگین نیازی به ورود در شهر ندارند و از همان‌ جا بارگیری و خروج می‌کنند.

جمیری در خصوص سد چمشیر نیز گفت: سد چمشیر برای حل آب برخی مناطق در دست اجراست، با احداث سد رود حله باید برنامه‌ریزی دقیق‌تری انجام می‌شد تا با بستن راه آب، انتقال آب به کشاورزان و مناطق پایین‌تر از طریق کانال و لوله صورت می‌گرفت، اما در حال حاضر این چنین نیست و منطقه‌های پایین‌تر از سد دچار کمبود آب هستند.

وی به مشکلات جاده ساحلی بوشهر- گناوه اشاره کرد و بیان داشت: در برخی از اتصالات جاده ساحلی بوشهر- گناوه اشکال وجود دارد و باید حل شود که در دست پیگیری است.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با بیان اینکه در حوزه درمان مشکلات زیادی هم در بوشهر و هم در گناوه و دیلم وجود دارد، درباره مشکلات درمانی این استان نیز گفت: کمبودها در این زمینه شدید است و نیاز به یک سری تغییرات اساسی است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، خواستار ارتباط بیشتر مدیران و مسئولان با مردم شد و ابراز داشت: ارتباط بین مسئولان و مردم باید برقرار باشد و اعتقاد بنده این است که مسئولان ارتباطشان را با مردم بیشتر کنند.

دعوت از مسئولان و حضور آنها در محلات بوشهر برای آشنایی بهتر با مشکلات مردم و حل آنها، مشکلات محلات جنوبی، ندادن مجوز امکانات به محلات جنوبی، مشکلات فاضلاب نیروی هوایی در کنار نفتکش،  مشکلات کشاورزان، مشکلات فرهنگی شهر، پرورش ماهی در دریا، مشکلات گذرگاه 75متری و مشکلات جاده ساحلی و نبود فضای سبز در باغ زهرا، عدم حمایت از تیم‌های ورزشی در بوشهر، روشنایی برخی معابر، فاضلاب برخی محله‌ها، آسفالت برخی کوچه‌ها، بوی بد ناشی از فاضلاب قبل از عالیشهر، راه‌آهن بوشهر، تخریب بدون برنامه‌ریزی آسفالت معابر توسط ادارات، نبود بیمارستان تخصصی خوب در بوشهر، از جمله مهم‌ترین مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی معتمدین محلات بود.

انتهای پیام/66006/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول