اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشته فرنگی

تیم قم با 13 کشتی‌گیر راهی رقابت‌های قهرمانی کشور شد

رئیس هیئت کشتی استان قم از اعزام تیم 13 نفره کشتی فرنگی استان قم به پیکارهای کشتی فرنگی عمومی قهرمانی کشور خبر داد.

تیم قم با 13 کشتی‌گیر راهی رقابت‌های قهرمانی کشور شد

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: کشتی‌گیران قمی از صبح فردا دوشنبه بیست و هفتم آبان‌ماه در پیکارهای عمومی کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور برای به دست آوردن مدال برابر حریفان خود صف‌آرایی خواهند کرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس میزبانی رقابت‌های عمومی کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان بر اساس برنامه‌ریزی کمیته اجرایی فدراسیون کشتی کشورمان به هیئت کشتی استان ایلام واگذار شده است و این رقابت‌ها در هفت وزن به انجام می‌رسد و در حالی که ما 15 سهمیه این رقابت‌ها را داشتیم در مجموع 13 کشتی‌گیر را به محل برگزاری مسابقات اعزام می‌کنیم.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: این دوره از رقابت‌های عمومی کشتی فرنگی بزرگسالان در حالی از صبح فردا به مدت 2 روز در شهر ایلام برگزار می‌شود که شرایط برگزاری این رقابت‌ها از سوی فدراسیون کشتی اعلام شده و در نخستین بخش سهمیه استان‌های شرکت‌کننده در این پیکارها مشخص شده است.

وی خاطرنشان کرد: بدین ترتیب تیم‌های تهران، مازندران و خوزستان می‌توانند 30 کشتی‌گیر به این پیکارها اعزام کنند در حالی که تیم‌های توابع تهران، تهران (ب)، خراسان رضوی، خراسان شمالی، البرز، گیلان و هرمزگان مجوز اعزام 20 کشتی‌گیر به این رقابت‌ها را کسب کرده‌اند.

حلوایی اظهار داشت: هیئت کشتی استان قم نیز همراه با تیم‌های ایلام، فارس، سیستان و بلوچستان، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی، سمنان، آذربایجان غربی و مرکزی 15 نفر را می‌توانند به این پیکارها اعزام کنند در حالی که سایر استان‌ها هر کدام مجوز 10 نفر را برای اعزام به این مسابقات گرفته‌اند.

وی افزود: ترکیب تیم قم را در این رقابت‌ها ابوالفضل قادری، مهدی مراد حاصلی، محسن رضایی، مهدی عطارد، محسن معصومی، مهدی ابراهیمی، بهرام جلالی، محمدعلی حیدری، علی‌اکبر حیدری، حسین فتحی‌زاهد، یحیی جساس، عباس نوری و محمدجواد محمدی‌فر تشکیل می‌دهند.

رئیس هیئت کشتی استان قم خاطرنشان کرد: در حالی که میزبان، به عنوان سهمیه میزبانی یک تیم بیشتر در این رقابت‌ها شرکت می‌دهد، شرایط سنی و اوزان مسابقات نیز اعلام شد که بر این اساس حداقل سن شرکت‌کنندگان باید 18 سال باشد و بدین ترتیب متولدین سال 74 به قبل مجوز شرکت در این پیکارها را به دست آورده‌اند.

وی عنوان کرد: مسابقات در اوزان 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم البته با 2 کیلو ارفاق وزن انجام خواهد شد و در حالی که مسابقات با شرایط جدول فیلا انجام می‌شوند، بازنده‌ها شانس مجدد خواهند داشت.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول