اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج زنان کرمانشاه مطرح کرد

آمادگی بسیج زنان برای برگزاری برنامه‌های هفته بسیج

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه کرمانشاه در هفته بسیج برنامه‌های مختلفی اجرا می‌کند.

آمادگی بسیج زنان برای برگزاری برنامه‌های هفته بسیج

فریبا فدوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه کرمانشاه در هفته بسیج برنامه‌های مختلفی اجرا می‌کند.

وی افزود: در نخستین روز از هفته بسیج که مصادف است با سی‌ام آبان‌ماه سال‌جاری، بسیج جامعه زنان دیداری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خواهند داشت و در مراسم غبارروبی مزار شهدا شرکت می‌کنند.

به گفته فدوی، حضور سازمان‌یافته زنان بسیجی در نماز عبادی سیاسی جمعه و ویزیت رایگان بیماران نیازمند از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در روز دوم این هفته خواهد بود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه کرمانشاه تاکید کرد: در سومین روز از هفته بسیج برگزاری مراسم آشپزی ویژه غذاهای محرم توسط بسیجیان صورت می‌گیرد و از بسیجیان زن نخبه تجلیل به‌عمل می‌آید.

وی برنامه چهارمین روز را تقدیر از زنان کارآفرین بسیجی اعلام کرد و ادامه داد: در این روز نمایشگاهی در مسجد جامع کرمانشاه با موضوع مقابله با جنگ نرم به‌مدت دو روز افتتاح می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: در روز دوشنبه چهارم آبان‌ماه سال‌جاری همزمان با پنجمین روز از هفته بسیج، کارگاهی با موضوع افزایش جمعیت برپا خواهد شد.

وی یادآور شد: در ششمین روز از این هفته نشست تخصصی با موضوع نقش زنان در حرکت‌های مردمی جهان اسلام با حضور بسیجیان کرمانشاه برگزار می‌شود.

این مسئول برنامه آخرین روز بسیج جامعه زنان را برگزاری همایش پیشتازان بازگشت به حجاب برتر عنوان کرد و از برگزاری نشستی با عنوان حضرت زینب (س) در نهضت عاشورا خبر داد.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول