اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه زابل:

سوسنگرد با همت همه نیروهای دلیر ایرانی آزاد شد

فرمانده سپاه زابل گفت: سوسنگرد با همت و همدلی همه نیروهای دلیر ایرانی آزاد شد.

سوسنگرد با همت همه نیروهای دلیر ایرانی آزاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، محمد ناظری با اشاره به نقش تاثیرگذار مقام معظم رهبری و شهید دکتر چمران در آزاد سازی سوسنگرد بر لزوم توجه و تبیین این موضوع تاکید کرد.

فرمانده سپاه زابل ادامه داد: عملیات آزاد‌سازی سوسنگرد نکته شکوهمند و غرور آفرین و در عین حال مظلومانه دفاع مقدس و مقاومت مردمی و ایستادگی بی‌نظیر رزمندگان اسلام در ماه‎های آغازین جنگ تحمیلی است.

فرمانده سپاه زابل تصریح کرد: مطالعه و بررسی روند عملیات آزادسازی سوسنگرد در 28 آبان ماه 1359 بیانگر نقش مهم و محوری رهبر معظم انقلاب بود.

وی اذعان داشت: هدف اصلی صدام برای حمله به سوسنگرد این بود که در حقیقت از سوسنگرد که بهترین راه برای ورود به اهواز و پشتیبانی نیروهای ارتش عراق محسوب می‌شد شهرهای خرمشهر و آبادان را محاصره کند.

ناظری در ادامه افزود: گرامیداشت سالروز آزادسازی شهر سوسنگرد، پایتخت غیرت و مقاومت، فرصت بسیار ارزشمندی است تا حقایق و واقعیات عبرت آموز مقطع درخشان دفاع مقدس و اهداف و مقاصد شیطانی جبهه استکبار و سلطه از جنگ تحمیلی رژیم بعثی صدام علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیز ابعاد مقاومت و پایداری حیرت انگیز ملت ایران در این مصاف نابرابر بازخوانی و در معرض نسل‌های امروز و فردای میهن عزیزمان قرار گیرد.

انتهای پیام/75004/ر/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول