اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام باشگاه ماهان به وزیر جدید ورزش

رأی اعتماد مجلس به گودرزی، حرکت رو به جلوی ورزش را سرعت می‌بخشد

باشگاه فولاد ماهان رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیر ورزش و جوانان را به عنوان رویداد مثبتی ارزیابی می‌کند که به حرکت رو به جلوی ورزش کشور سرعت مضاعفی می‌بخشد.

رأی اعتماد مجلس به گودرزی، حرکت رو به جلوی ورزش را سرعت می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از سایت باشگاه فولاد ماهان سپاهان، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان با ارسال پیامی به دکتر گودرزی رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به نامبرده را به عنوان رویداد مثبتی ارزیابی کرد که حرکت رو به جلوی ورزش کشور را با توجه به سوابق مدیریتی ممتاز مشارالیه سرعت مضاعفی خواهد بخشید.

در بخشی از این پیام آمده است: "باشگاه فرهنگی، ورزشی فولاد ماهان سپاهان رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی را به جنابعالی به عنوان رویداد مثبتی ارزیابی می‌کند که حرکت رو به جلوی ورزش کشور را با توجه به سوابق مدیریتی ممتاز جناب عالی در این حوزه سرعت مضاعفی خواهد بخشید.

اشراف تمام جناب عالی به سطح اثر‌گذاری موفقیت‌های ملی و بین‌المللی ورزش ایران در حوزه‌های مختلف، اعتقاد به سلامت جسمی و روانی آحاد مردم ایران در قالب گسترش ورزش همگانی، استقلال فدراسیون‌های ورزشی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی، حمایت از باشگاه‌های خصوصی، ارتقاء سطح علمی ورزش و ایجاد تعامل کاربردی بین نهادهای ورزشی کشور مانند وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک مایه امیدواری جامعه ورزش ایران است و آن را در قالب مشارکت سازمان‌ها و گروه‌های مردم نهاد به عنوان یکی از اسباب کمرنگ کردن آسیب‌های اجتماعی و ارتقای شاخص امید به زندگی معرفی می‌کند.

این باشگاه انتخاب شما را به عنوان سکاندار وزارت ورزش و جوانان دولت یازدهم تبریک و شادباش عرض کرده و آمادگی همکاری همه‌جانبه خود را با جنابعالی در اجرای برنامه‌های تدوین شده اعلام می‌کند.

دسترسی حداکثری به اهداف تدوین شده در برنامه کاربردی ارائه شده به مجلس شورای اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال آرزو می‌کنیم.

انتهای پیام/63006/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول