اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال‌جاری تاکنون صورت گرفت

پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به 380 متقاضی ایثارگر در کهگیلویه و بویراحمد

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به 380 متقاضی ایثارگر در استان خبر داد.

پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به 380 متقاضی ایثارگر در کهگیلویه و بویراحمد

سید منوچهر فتاحیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: حوزه تعاون در زمینه‌های اشتغال و معرفی تسهیلات مشاغل خانگی و سایر موارد، اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در سال گذشته افزون بر 258 نفر برای دریافت تسهیلات خود‌اشتغالی به بانک‌های عامل معرفی شدند، افزود: افراد متقاضی تسهیلات تا سقف 100 میلیون ریال وام دریافت کردند.

فتاحیان از صدور 380 فقره مجوز مشاغل خانگی به ایثارگران در شش ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: در سال گذشته تعداد 382 نفر برای تبدیل وضعیت در دستگا‌های اجرایی به سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف معرفی شدند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح سپاس در این استان، افزود: این طرح به منظور دیدار و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران اجرا شد به طوری‌ که از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 2 هزار دیدار از خانواده شهدا صورت گرفته است.

فتاحیان انجام 235 مددکاری ویژه جامعه هدف این بنیاد را از اقدامات بنیاد شهید برشمرد و گفت: از این تعداد 715 جلسه فردی و 23 جلسه به صورت گروهی اجرا شده است.

این مسئول تصریح کرد: همچنین در شش ماه اول سال 747 نفر در کلاس‌های مشاوره و آموزش خانواده شرکت کردند.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به میزان وام پرداختی از صندوق شاهد به جامعه ایثارگران این استان، خاطرنشان کرد: در سال جاری 933 مورد تسهیلات به مبلغ چهار و نیم میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

انتهای پیام/82009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول