اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهناد در گفت‌وگو با فارس:

در نیم فصل دوم بیشتر کنار تیم خواهم بود/به موفقیت صبا امید زیادی داریم

رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم گفت: در نیم فصل دوم بیشتر از گذشته کنار تیم خواهیم بود تا نیازهای تیم را رصد کرده و حمایت بیشتری از صبا انجام بدهیم.

در نیم فصل دوم بیشتر کنار تیم خواهم بود/به موفقیت صبا امید زیادی داریم

سید رضا دهناد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: آقای پیریایی به عنوان رئیس مجمع باشگاه صبا از من خواسته‌اند که بیشتر کنار تیم باشم، چون ایشان دلسوز تیم هستند و به من تاکید کردند که باید در دور برگشت تیم صبا قوی‌تر از گذشته در لیگ برتر حضور یابد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه به موفقیت صبا در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امید زیادی داریم، بیان داشت: ان‌شاء‌الله با همدلی و وحدتی که کادر فنی و بازیکنان در کنار یکدیگر خواهند داشت و همچنین کار و تلاش بیشتر شرایط خوبی برای صبا رقم خواهد خورد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم افزود: مطمئنا با هماهنگی کادر فنی و بازیکنان، این تیم می‌تواند مسیر موفقیت را در پیش بگیرد و موفقیت‌های گذشته را تکرار کند، صبا قابلیت‌های بالایی دارد و حتما در فصل سیزدهم لیگ برتر جایگاه خوبی را به دست خواهد آورد.

وی در پاسخ به اینکه شما چه جایگاهی را برای صبای قم در پایان سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پیش‌بینی می‌کنید؟ تصریح کرد: من ابتدا باید به شما این نکته را بگویم که نه تنها ما از جایگاه فعلی صبا ناراضی هستیم بلکه خود بازیکنان بیشتر از این موضوع ناراحتند و مصمم هستند که در دور برگشت حتما با کسب نتایج بسیار خوب، صبا را به رده‌های بالای جدول لیگ برتر برسانند.

دهناد با بیان اینکه تصور من این است که در نیم فصل دوم ان‌شاءالله جزو پنج تیم برتر لیگ قرار بگیریم، عنوان داشت: رمز موفقیت یک تیم این است که مدیریت، کادر فنی و بازیکنان با یکدیگر صمیمی و همدل باشند و به نظر من اکنون این شرایط در تیم تقویت شده است.

وی با تاکید بر اینکه مرفاوی محبوبیت خوبی در تیم دارد و ان‌شاءالله ما هم امیدواریم که تیم با حضور وی موفق عمل کند، بیان کرد: با این تغییرات روحیه تیم نیز تقویت شده و مطمئنا در دور برگشت بازی‌های این فصل روند خوبی خواهیم داشت.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم با بیان اینکه به نظر شما تغییرات در کادر فنی چه تاثیری در بهبود وضعیت صبا و قرار گرفتن این تیم در مسیر تحول و پیشرفت می‌گذارد، تصریح کرد: به نظر من در وقت طلایی تغییرات را انجام دادیم چون الان وقت بسیار خوبی است تا تیم صبا با کادر فنی جدید نقاط ضعف خود را ترمیم کند و به تقویت نقاط قوت بپردازد.

تیم فوتبال صبای قم هم‌اکنون در اردوی آماده‌سازی خود در جزیره کیش به سر می‌برد و تا عصر پنجشنبه هفته جاری در این جزیره به تمرین می‌پردازد و در بازگشت از این اردو خود را آماده بازی‌های دور برگشت لیگ سیزدهم خواهد کرد.

انتهای پیام/78002/س40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول