اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

نسخه‌ واحدی برای کل آذریایجان‌شرقی نمی‌توان پیچید

استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر تهیه نسخه‌ای مشخص برای رونق اقتصادی و توسعه منطقه هشترود گفت: نمی‌توان برای کل استان نسخه واحدی نوشت.

نسخه‌ واحدی برای کل آذریایجان‌شرقی نمی‌توان پیچید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، اسماعیل جبارزاده در دیدار تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا، معتمدان و مسئولان شهرستان‌های هشترود و چاراویماق با وی، با اشاره به برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری هشترود و چاراویماق در سال گذشته، افزود: چنین همایش‌هایی باید هدف‌دار باشد و به بخشی از اهداف تعیین‌شده نیز دست یابد، لذا اگر معلوم شود که برگزاری این همایش ضروری است و می‌تواند مفید باشد حتما در استمرار آن مساعدت می‌کنیم.

وی با تاکید بر تهیه نسخه‌ای مشخص برای رونق اقتصادی و توسعه منطقه هشترود، خاطر نشان کرد: نمی‌توان برای کل استان نسخه واحدی نوشت چرا که هر منطقه برای خود مسایل خاصی دارد که در اولین قدم باید این مسایل و مشکلات شناسایی شوند.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر بازنگری در برنامه‌های توسعه‌ای منطقه هشترود و چاراویماق، گفت: اولین تقاضای من از فرمانداران و نماینده محترم این است که با تجدیدنظر در مسائل منطقه و استفاده از نظرات کارشناسان و اقتصاددانان، مشخص کنند که چه کاری برای توسعه و عمران هشترود و چاراویماق لازم است.

وی با اشاره به مشکل افزایش مهاجرت از منطقه هشترود، اظهار داشت: مهاجرت گر چه به ظاهر یک پدیده منفی است اما می‌تواند به یک فرصت تبدیل شود که لازمه آن شناسایی افراد توانمندی است که در گذشته مهاجرت کرده‌اند و امروز می‌توانیم از آنها برای توسعه و حل مسایل و مشکلات کمک بگیریم.

جبارزاده با تاکید بر این که باید توانمندی‌های مردم مدیریت شود، افزود: معتقدم که اگر هشترودی‌ها همت کنند می‌توانند شهر خود را بدون بودجه دولتی، آباد کنند به شرطی که از توانایی‌های آنان به بهترین شکل استفاده شود.

وی با بیان این که برخی از مشکلات منطقه هشترود از دیرباز وجود داشته، گفت: امیدواریم شاهد روزی باشیم که مشکلات هشترود و چاراویماق حل شده و مردم به دنبال امکانات بیشتر و رفاه بالاتر هستند.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان اظهار داشت: به زودی سفری به شهرستان‌های هشترود و چاراویماق خواهم داشت و ضمن بررسی مسایل و مشکلات منطقه، با مردم این دو شهرستان دیدار خواهم کرد.

در این دیدار شیری، نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی، نجاری، فرماندار هشترود و عبداللهی، فرماندار چاراویماق گزارشی از مسایل و مشکلات این دو شهرستان بیان کردند.

 انتهای پیام/60001/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول