اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز:

تأمین آب مورد نیاز صنعت در البرز ضروری است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز بر ضرورت تأمین آب مورد نیاز صنایع در این استان تأکید کرد.

تأمین آب مورد نیاز صنعت در البرز ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، افشار فتح‌الهی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی شهرستان نظرآباد اظهار داشت: استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه شهرک‌های صنعتی است لذا باید تدابیر اساسی برای توسعه زیرساخت‌های این شهرک‌ها فراهم شود.

وی یکی از مهمترین نیازهای این شهرک‌ها را تأمین آب عنوان کرد و افزود: متأسفانه هم اکنون شهرک‌های صنعتی فعال در استان البرز با محدودیت‌ها و مشکلاتی برای تأمین آب مورد نیاز مواجه هستند که لازم است این مشکلات برای توسعه این صنایع هر چه سریعتر مرتفع شوند.

فتح‌الهی با بیان اینکه مسئولان برای رشد و توسعه شهرک‌های صنعتی باید اقدامات ویژه و اساسی را انجام دهند، گفت: یکی از راه‌های رشد و توسعه استان،‌ توسعه و رفع مشکلات صنایع و حمایت از صاحبان صنایع است.

این مسئول تأکید کرد: برای اینکه بتوانیم در تأمین آب مورد نیاز صنایع موفق باشیم باید به روش‌های نوین برای تأمین این مهم دست پیدا کنیم.

فتح‌الهی یکی از موانع مهم بر سر راه سرمایه‌گذاری در شهرستان نظرآباد را کمبود آب عنوان کرد و گفت: کمبود آب سبب شده است که سرمایه‌گذاران رغبت چندانی برای حضور در این شهرستان صنعتی را نداشته باشند.

وی افزود: در این راستا می‌توانیم با مدیریت و هدایت درست منابع، معضلات کمبود آب در این منطقه را برطرف کرده و سرمایه‌گذاران بیشتری را جذب نماییم.

انتهای پیام/2302/ق20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول