اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور گیلان:

ترافیک رشت سنگین اما روان است

رئیس پلیس راهور گیلان گفت: ترافیک شهر رشت به دلیل بارش شدید باران سنگین اما آرام و روان است.

ترافیک رشت سنگین اما روان است

سید تقی امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به بارش شدید باران از بامداد امروز در گیلان اظهار داشت: شدت باران در شهر رشت بیشتر از دیگر نقاط است.

وی به آبگرفتگی صبح امروز در سه‌راهی رودباری و خیابان حمیدیان در شهر رشت اشاره کرد و افزود: آبگرفتگی در مناطق بلوار معلم به طرف بلوار شهید قلی‌پور، خیابان امام (ره)، خیابان پاسداران و پل عراق نیز وجود دارد اما آب در حال کاهش است.

رئیس پلیس راهور گیلان با بیان این‌که بعضی از خیابان‌های اصلی شهر رشت دچار آبگرفتگی شده است، تصریح کرد: رشت شهر باران است و باید برای برطرف شدن آبگرفتگی معابر این شهر تدبیری اندیشیده شود.

امینی از استقرار یک دستگاه موتور آبکشی به منظور تخلیه آب‌های سطحی در خیابان مطهری شهر رشت خبر داد و گفت: خیابان منظریه دارای آبگرفتگی شدیدتری نسبت به دیگر مناطق شهر رشت است.

وی میدان مصلا، مسیر خیابان ولیعصر (عج) و سه‌راهی منظریه را از جمله مناطق دچار آبگرفتگی رشت دانست و خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس از صبح امروز در نقاط مختلف شهر رشت مستقر شدند و در روان‌سازی ترافیک تلاش می‌کنند.

امینی تعطیلی مدارس در کاهش ترافیک شهر رشت را تاثیرگذار خواند و یادآور شد: امروز در سطح شهر رشت گره ترافیکی نداشتیم اما شاهد ترافیک سنگین و حرکت روان خودروها هستیم.

رئیس پلیس راهور گیلان با بیان اینکه آبگرفتگی معابر شهر رشت در حال فروکش کردن است، اظهار داشت: آبگرفتگی در خیابان‌های منظریه و مطهری کاهش پیدا کرده است.

وی به آبگرفتگی خیابان معلم یک اشاره کرد و افزود: آبگرفتگی مذکور در حال کاهش است ضمن اینکه در خیابان دیلمان آبگرفتگی نداشتیم.

امینی با اشاره به وضعیت جوی گیلان تصریح کرد: بارش باران در حال کاهش است و امیدواریم وضعیت بهتر شود و مردم بتوانند به کار خود برسند.

رئیس پلیس راهور گیلان از آمادگی خدمات‌رسانی شرکت اتوبوسرانی شهر رشت خبر داد.

انتهای پیام/84001/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول