اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

پلمپ 19 نمایشگاه اتومبیل در یاسوج

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح ویژه ساماندهی نمایشگاه‌های اتومبیل خبر داد و گفت: در این طرح 19 واحد صنفی نمایشگاه اتومبیل پلمپ شد.

پلمپ 19 نمایشگاه اتومبیل در یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سرهنگ سید عبدالعلی عبدی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران مرکز کهگیلویه و بویراحمد به طرح برخورد و پلمپ 19 نمایشگاه اتومبیل در مرکز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: پارک خودروها در مقابل نمایشگاه‌های اتومبیل به صورت دوبله، سوبله، پیاده‌رو، روی پل به صورت عمودی و مورب و افزایش مشکلات و معضلات ترافیکی از مشکلات و معضلات در این حوزه است.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تجمع دلالان در جلوی نمایشگاه‌های اتومبیل، ایجاد مزاحمت برای رهگذران و گزارشات واصله مبنی بر نارضایتی شهروندان را از دیگر مشکلات در بخش نمایشگاه‌های اتومبیل استان عنوان کرد.

وی با تاکید بر این‌که ایجاد مزاحمت‌های مشهود نمایشگاه‌های اتومبیل در بلوار عدل یاسوج باعث نارضایتی مردم منطقه و دیگر شهروندان شده است، گفت: اداره نظارت بر اماکن عمومی ضمن هماهنگی با مراجع قضایی، پلیس راهور، راه‌اندازی گشت تلفیقی با مجمع امور صنفی و طرح نظارت بر صنوف نمایشگاه‌های اتومبیل‌داران را به مرحله اجرا می‌گذارند.

این مسئول اذعان کرد: در اقدامی مستمر که هم‌اکنون نیز ادامه دارد تاکنون بیش ‌از 100 واحد صنفی نمایشگاه‌‌های اتومبیل مورد بازدید قرار گرفته و ضمن اخذ تعهد به تعداد 87 فقره از مدیران صنف مذکور که دارای تخلفات جزئی بودند که تعداد 19 واحد صنفی از نمایشگاه‌ها پلمپ شد.

عبدی‌پور تصریح کرد: با همکاری مجمع امور صنفی هم‌زمان عوامل پلیس راهور نیز خودروهای متخلف؛ اعمال قانون و برگه جریمه برای آن‌ها صادر شد.

این مقام انتظامی دلایل پلمپ این تعداد واحد صنفی را عدم توجه به اخطاریه‌‌های صادره و رعایت نکردن شرایط و ضوابط، عدم استفاده از پارکینگ اختصاصی و پارک خودروهای خود در پیاده‌رو و حاشیه خیابان به صورت پارک دوبل عنوان کرد و گفت: ایجاد نمایشگاه‌های اتومبیل در بلوار عدل باعث راه‌بندان و ترافیک و تصادفات می‌شود که از ادامه فعالیت صنفی این واحدها جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول