اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی:

10 بقعه امامزاده آذربایجان غربی مرمت می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: امسال 10 بقعه امامزاده آذربایجان غربی مورد مرمت و بازسازی قرار می‌گیرند.

10 بقعه امامزاده آذربایجان غربی مرمت می‌شود

حجت‌الاسلام علی مصائبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تجهیز و تعمیر بقاع با کمک‌هایی که توسط خیرین و یا مبالغی که مردم در ضریح می‌ریزند تامین شده که این مبالغ در همین مورد هزینه می‌شود.

وی ابراز داشت: تعداد 10 امامزاده و بقعه در آذربایجان غربی برای اجرای 17 پروژه در برنامه مصوب شده و این اداره کل علاوه بر بقاع مورد مصوب تعداد سه بقعه را خارج از برنامه ساماندهی و تکمیل کرده است.

وی اعلام کرد: امامزاده غریب حسن ارومیه که ادامه دیوارکشی محوطه اقدام و نرده‌های فلزی آن نصب شده و در حال حاضر نیز بنیاد توسعه و عمران موقوفات در امامزاده مذکور در حال اجرای احداث سرویس‌های بهداشتی است.

مصائبی خاطرنشان کرد: تکیه حضرت ابوالفضل (ع) (حمزیان) شهرستان چایپاره که طرح جامع آن طراحی و تصویب شده عملیات خاکبرداری آن برای احداث حسینیه اتمام و در مرحله دیوار کشی است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در پایان متذکر شد: در بحث امامزادگان 10 بقعه با پروژه‌های مختلف در شهرهای ارومیه، خوی، سلماس، میاندوآب و نقده در حال عملیات عمرانی است.

انتهای پیام/61005/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول