اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تشخیص مرفاوی

تمام اعضای کادر فنی صبا تغییر کردند / بختیاری‌زاده مربی شاخص فوتبال قم در تیم صبا

سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم، ناصر بختیاری‌زاده را به‌ عنوان یکی از همکاران خود در کادر فنی جدید صبا برای نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حفظ کرد.

تمام اعضای کادر فنی صبا تغییر کردند / بختیاری‌زاده مربی شاخص فوتبال قم در تیم صبا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، موفقیت همراه با تیم فوتبال صبای قم در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در نخستین تجربه رسمی حضور ناصر بختیاری‌زاده به ‌عنوان یک مربی بومی در لیگ برتر فوتبال موجب شد تا توانمندی‌های این مربی نمایان شده و بختیاری‌زاده نشان بدهد که مربیان قمی نیز می‌توانند در سطح اول فوتبال کشور دارای قابلیت‌های فنی بالایی باشند.

سال‌ها خدمت به فوتبال قم در تربیت بازیکنان نخبه از رده‌های سنی مختلف، توفیق تیم فوتبال امید صبای قم در کسب جواز صعود به مسابقات لیگ‌های دسته اول و برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در سال‌های 89 و 90 در رده سنی امید و برخورداری از تجربیات ارزنده موجب شده تا بختیاری‌زاده با حضور در کادر فنی تیم فوتبال بزرگسالان صبای قم ارزش‌های مربیان فوتبال قم را اثبات کند.

این مهم سبب شد تا ناصر بختیاری‌زاده از لیگ دهم به ‌عنوان یک مربی سازنده در فوتبال استان قم و کسی که هدایت تیم‌های رده‌های سنی مختلف فوتبال قم و صبا را بر عهده داشته است، به کادر فنی تیم بزرگسالان صبای قم اضافه شود و در یکی از مهمترین توفیقات دوران مربیگری خود در رشته پرمخاطب فوتبال به مقام چهارم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دست یابد و همراه با صبای قم جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

بختیاری‌زاده کار در کنار مربیانی همچون محمود یاوری، عبدالله ویسی، یحیی گل‌محمدی، عبدالصمد مرفاوی و محمد مایلی‌کهن را در کارنامه مربیگری خود دارد و در نیم فصل دوم مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، همکاری با مهاجم مطرح سال‌های دور تیم استقلال تهران و تیم ملی کشورمان یعنی عبدالصمد مرفاوی را تجربه می‌کند.

به همین منظور مرفاوی سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم بعد از تغییر و تحولات اساسی در کادر فنی صبای قم، ناصر بختیاری‌زاده مربی پرتلاش و با دانش تیم فوتبال صبای قم را در کنار ساکت الهامی به عنوان مربی و همچنین سعید عزیزیان به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها و به عنوان یکی از اعضای کادر فنی این تیم در مسابقات نیم فصل دوم بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور به مدیران باشگاه صبای قم معرفی کرد.

ناصر بختیاری‌زاده از مربیان با دانش و پرتلاش فوتبال در استان قم است که در حال حاضر نیز با داشتن مدرک A مربیگری فوتبال آسیا، از چهره‌های موفق در عرصه مربیگری و از مدرسان فدراسیون فوتبال کشورمان محسوب می‌شود.

به دنبال برکناری محمد مایلی‌کهن از سرمربیگری تیم فوتبال صبای قم، دیگر همکاران وی نظیر نادر فریاد شیران، علیرضا پورمند و علیرضا صالح‌نیا نیز از صبای قم خداحافظی کردند و به جای آن‌ها عبدالصمد مرفاوی به عنوان سرمربی، ناصر بختیاری‌زاده و ساکت الهامی به عنوان مربی و سعید عزیزیان به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها اعضای جدید کادر فنی صبای قم را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول