اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان مهرماه صورت گرفت

جمع‌آوری 3 میلیارد ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری 3 میلیارد ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان تا پایان مهرماه خبر داد.

جمع‌آوری 3 میلیارد ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

رضا حسنلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در راستای حمایت بهتر از جامعه هدف این نهاد اقدام به اجرای طرح‌هایی مشارکتی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های مشارکتی کمیته امداد امام خمینی برگرفته از سنت‌های حسنه اسلامی است، تصریح کرد: هر یک از این طرح‌ها با هدف خاصی اجرایی می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در ادامه با اشاره به جمع‌آوری هفت میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح کوثر افزود: این طرح با هدف فراهم‌سازی زمینه ازدواج آسان جوانان اجرا می‌شود.

این مسئول همچنین با اشاره به اجرای طرح محسنین و جمع‌آوری 52 میلیون و 442 هزار ریال کمک مردمی در قالب این طرح عنوان کرد: تا پایان مهرماه امسال 21 حامی در قالب این طرح جذب و 23 نفر از فرزندان خانواده‌های زیر پوشش این نهاد به منظور حمایت حامیان واگذار شده‌اند.

حسنلو همچنین به جمع‌آوری نذورات قربانی تا پایان مهر امسال در خانه انفاق زنجان اشاره کرد و گفت: در قالب حج فقرا نیز که به منظور اعزام خانواده‌های نیازمند به مشهد مقدس، قم و جمکران اجرا می‌شود، 6 میلیون و 246 هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان به جمع‌آوری 56 میلیون و 115 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح اطعام و افطار نیازمندان اشاره کرد و افزود: تا پایان مهر‌ماه امسال در قالب طرح صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) نیز یک میلیون ریال کمک در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است.

وی جذب سه نیروی افتخاری و جمع‌آوری یک میلیون ریال کمک مردمی با اجرای طرح رد مظالم را از دیگر فعالیت‌های انجام شده در خانه انفاق زنجان عنوان کرد و گفت: مبلغ کمک‌های جمع‌آوری شده با اجرای طرح یاسین تا پایان مهر امسال هفت میلیون و 500 هزار ریال برآورد شده است.

این مسئول همچنین ارزش کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب جشن عاطفه‌ها را تا پایان مهرماه امسال 20 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: طی این مدت 526 میلیون ریال نیز به زلزله‌زدگان کمک شده است.

وی به جمع‌آوری 398 میلیون ریال کمک غیرنقدی در خانه انفاق زنجان تا پایان مهرماه اشاره کرد و افزود: در قالب طرح احسان دانش‌آموزی نیز 110 هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در پایان به جمع‌آوری سه میلیارد و 347 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان تا پایان مهرماه امسال اشاره کرد و از مردم استان خواست در ادامه سال نیز این نهاد را در خدمت‌رسانی بهتر به مددجویان همراهی کنند.

انتهای پیام/73005/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول