اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

تعرفه سلامت در قالب سرانه جمعیت تعریف شود

رئیس مجمع نمایندگان گیلان به سرانه پایین سلامت در کشور اشاره کرد و گفت: تعرفه سلامت در قالب سرانه جمعیت کشور تعریف شود.

تعرفه سلامت در قالب سرانه جمعیت تعریف شود

حسن تامینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به بررسی وضعیت دارو و سلامت در کمیسیون بهداشت مجلس اظهار کرد: بخش سلامت از بزرگ‌ترین موضوع‌ها در کشور است.

وی، تهیه دارو و واکسن را از مشکلات عنوان کرد و افزود: مشکل مذکور اکنون در کشور برطرف شده و توزیع دارو به حالت عادی برگشته است.

تأمینی با تأکید بر پیگیری بخش سلامت جامعه، بیان کرد: سرانه سلامت کشور پایین است و وضعیت بخش خصوصی و دولتی در این زمینه تفکیک نشده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، خواستار قرار گرفتن جایگاه واقعی بخش سلامت جامعه در بیمه‌ها شد و تصریح کرد: تعرفه‌ها باید در قالب سرانه جمعیت کشور تعریف شود.

وی با بیان اینکه مسائل مالی باید بین بیمار و پزشک حذف شود، اظهار کرد: بخش سلامت باید رایگان شود و طرحی برای این موضوع تهیه شده و در دولت جدید بررسی می‌شود.

*مجلس به گودرزی رأی اعتماد می‌دهد

تأمینی در ادامه به چهارمین وزیر پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و یادآور شد: شرایط همکاری و تعامل با دولت در مجلس حاکم است.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه بعضی از موضوع‌های سیاسی در انتخاب وزرای پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت ورزش و جوانان تاثیرگذار بود، تصریح کرد: مجلس به وزیر پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت ورزش و جوانان نظر مساعد دارد و به محمود گودرزی رای اعتماد می‌دهد.

انتهای پیام/84001/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول