اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

وزیدن نسیم تغییرات مدیریتی در ایلام / مشخص شدن تکلیف 3 معاون استاندار

تغییر در مدیران ستادی استانداری ایلام مهم‌ترین موضوع سخن روزهای اخیر محافل سیاسی و ... شده و همه منتظر تغییر و تحولات هستند.

وزیدن نسیم تغییرات مدیریتی در ایلام / مشخص شدن تکلیف 3 معاون استاندار

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، با تغییر اوضاع سیاسی و روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، استان ایلام بار دیگر و برای دومین‌بار در طول تاریخ سیاسی‌اش چه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد استاندار بومی در راس مدیریت خود شد.

محمدرضا مروارید به عنوان دومین استاندار بومی استان ایلام در 14 مهرماه امسال از سوی هیئت دولت به این سمت منصوب شد.

به محض انتصاب محمدرضا مروارید به سمت استانداری ایلام از سوی مردم، گروه‌های سیاسی، رسانه‌ها و مطبوعات این گزینش مورد استقبال واقع شد.

مروارید نیز با صبر و حوصله طی روزهای گذشته با وجود گمانه‌زنی‌های مختلف، نشست‌ها و دیدارهای متعدد گروه‌های مختلف و ارائه لیست‌های متعدد، مدیرکل روابط عمومی و شماری از مسئولان حوزه ریاست و مشاوران را منصوب کرد.

آنچه به نظر می‌رسد فرآیند انتخاب معاونین استانداری نیز به اتمام رسیده و قرار است بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشورا سه معاون استاندار ایلام از جمله عمرانی، سیاسی امنیتی و پشتیبانی در مراسمی معارفه شوند و تکلیف گمانه‌زنی‌ها، ارائه لیست‌های مختلف و ... تعیین شود.

آنچه شنیده می‌شود استاندار ایلام با پیروی از گفتمان اصولی اعتدال دولت به گزینش و چینش این افراد اهتمام ورزیده و بدون تردید همانند انتصاب وی در سمت استانداری ایلام با استقبال مردم، گروه‌های سیاسی، رسانه‌های استان و ... مواجه خواهد شد.

حضور این افراد در بدنه استانداری ایلام با عنایت به تعهد، کارآمدی، تخصص و اعتدال در رفتار و گفتار و عمل تحول بزرگی را در این حوزه و در نتیجه استان ایلام به‌وجود خواهد آورد.  

ویژگی‌هایی چون ولایتمداری، زهد، ایمان، صداقت، پاکدستی در کارنامه این افراد وجود دارد.

امید است به‌زودی این ماموریت محمدرضا مروارید به عنوان استاندار بومی ایلام با موفقیت اجرایی شود تا سکان هدایت استان به دست نخبگان، متعهدان و برجستگان استان ایلام قرار گرفته و مردم از این موقعیت منفعت ببرند.

ماحصل و نتیجه کاری محمدرضا مروارید به عنوان استاندار بومی ایلام افزون بر درخشش در کارنامه‌اش و رضایت خداوند و مردم ایلام، سبب سربلندی فرزندان این دیار غیرت و معرفت و معرفی آنان به مسئولان ارشد کشوری شده که می‌توانند همانند دیگر هموطنانشان در جایگاه‌های دیگر مدیریتی در سطوح مختلف قرار گیرند.

انتهای پیام/2246/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول